BREAKFAST

Allmänt, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Frukost, Frukt, Kost, Mat, Nöje, Tankar, Tips, Vardag / Permalink / 12
Jag har många gånger nämnt att frukost är det bästa målet på dagen enligt mig. Fick jag välja hade jag gärna ätit frukost flera gånger om dagen, hihi! Något som ofta finns på tallriken en morgon hos mig är havregrynsgröt med massa topping. Vad är er favorit topping? Jag har nästan alltid banan på min gröt! 
A M 
 
// Glöm inte att spana in min Instagram med fler bilder och recept // 
#1 - - Anita:

Men dröööm :D

#2 - - Alice:

Älskar också frukost, och gröt! Brukar ha lite olika bär, mandlar och grejer, men en favorit är banan, äpple, russin och kanel, mums! ^^ Kram!

#3 - - Hanna:

men jösses vad gott det där såg ut :D

#4 - - carolines:

Mums vad gott det såg ut!

#5 - - Jenny:

men åh hur gott ser inte det där ut!! Har så himla svårt att få i mig något direkt jag vaknat och det gör att jag sällan äter frukost, så synd för det är ju verkligen så gott om man gör tex en sån är härlig frukost :)

#6 - - Jeanette:

Jag gillar frukost när jag är ledig och har tid att äta frukost, på vardagar när jag ska iväg så blir det lätt att jag hoppar över frukosten haha

#7 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har alltid banan eller frysta blåbär och hallon på gröten ^^

#8 - - Netti Starby:

Din frukost ser verkligen god ut! <3 Kramis

#9 - - Photo by E M E R E L L A:

Men åhh så himla gott det där såg ut :)

#10 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Såg riktigt gott ut :)

#11 - - Veronica Möller:

Åh vad gott! :) Kram! ♡

#12 - - Emmelie:

Älskar frukostar! Äter oftast fiberhavregrynsgröt med banan och blåbär på! :)

Till top