VECKANS TRÄNING

Allmänt, Veckans träning / 2017, Bilder, Gym, Hälsa, Kost, Tankar, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 26
Sommaren närmar sig med stora steg, endast någon vecka kvar tills jag går på sommarlov! Träningen den här veckan har gått åt h*lvete... Förlåt för uttrycket men det är så det har gått och så det känns. Måndag, tisdag och onsdag fick jag till grymma pass som resulterade flera dagars träningsvärk! Hatkärlek! Men i tisdagskväll fick jag ont i halsen.. Förvånade? Det är inte jag! Jag förstår inte vad jag gör som får ont i halsen stup i kvarten.. Blir så ledsen! Har varit sjuk i princip sen onsdags, men har försökt att hålla igång ändå! Det är halsen som har gjort att träningen skitit sig den här veckan, har blivit en hel del powerwalks! Vad har du tränat i veckan? 
A M
 
Min genomförda träning den här veckan:
Måndag - Ben och rumpa
Tisdag - 5 km Powerwalk och mage
Onsdag - Armar/axlar/rygg
Torsdag - 7 km Powerwalk 
Fredag - 10 km Powerwalk med 10-15% incline + mage
Lördag - 9 km Prowerwalk
Söndag - 8 km Powerwalk + mage
 
#1 - - NICOLE:

Skönt att sommarlovet närmar sig! Och vissa veckor är så.. Vila upp dig idag och ta nya tag sen =) Kram

#2 - - Sabina, mamma till 3:

Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig dag! <3

#3 - - Sarah:

åh tack ska du ha =)

#4 - - JoJo:

du är så grym med träningen och wow vilka snygga axlar och skuldror du har!! love them! <3

sv; jag är också dålig på det egentligen men försöker bli bättre för det är så viktigt att ta hand om sina skönhetsverktyg :)
hehe ja jag håller verkligen med dig om det! :) hoppas att helgen är bra tjejen!
kram på dig sweetie!​​

#5 - - Heléna:

Du är jätteduktig med träningen så lyssna på kroppen när den behöver vila lite <3 Ingen träning här alls eftersom jag har haft luftrörskatarren hela veckan i princip :( Saknar mina pw och vill så gärna kommer igång med styrketräning och boxning :( Nå väl - det kommer tid för det också :D Kramar <3

#6 - - Johan:

Jävlar vad du är ute och går! Jag skulle behöva röra mer på mig i vardagen, tränar ganska mycket, men vardagsmotionen är inge vidare...

SV: Haha ja, vi får väl se om de hör av sig fler gånger :P
Det var iaf en upplevelse, men det blev en låång dag :)

#7 - - Netti Starby:

Så himla bra jobbat av dig! :-D Kramis

#8 - - Bella:

Härlig träningsvecka!

http://nouw.com/bellss

#9 - - MALIN:

Vad duktig du är som tränar så mycket! Kram

#10 - - Louise:

Tråkigt att du känner så! :/ Hoppas de blir bättre i veckan som kommer! Jag tycker du är grym iallafall!

#11 - - Mikaela:

Grym träningsvecka :)

#12 - - Gabriella :

Såå bra jobbat, härligt med powerwalks!!

#13 - - Amanda:

Åh vad härligt 😃

#14 - - Matilda Berlin:

SHIT vad du är grym!! <33

#15 - - My:

Jobbigt med halsont!! Tråkigt att du åkt på det så ofta nu :(

#16 - - Alice:

Usch så jobbigt att du blir sjuk igen! :( Hoppas du kommer på varför och att det löser sig! <3 Tycker ändå att träningen ser bra ut, kom ihåg att ta hand om dig och låta kroppen vila helt ibland också. Kram.

#17 - - Amanda Forsman:

Jobbigt med halsont, men hoppas det är bättre nu!

#18 - - Amanda:

Alltså så duktigt av dig, men hoppas du kryar på dig <3

#19 - - Matilda:

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

#20 - - NICOLE:

Sv: jaa verkligen kul :D Kram

#21 - - Erika:

Vad skönt med sommarlov snart :)

#22 - - Amanda Forsman:

Hoppas du haft en bra måndag :)

#23 - - Sara Ekman:

skönt med lov snart :)

#24 - - Anita:

Usch med förkylning....

#25 - - moa:

åh så himla skönt med sommarlov snart och vad duktig du är som utförde så många träningsmoment förra veckan. :D jag har hamnat i en tråkig paus tyvärr. men ska försöka komma igång snart hehe. kram finis.

#26 - - Sandra :

Sv: hoppas du mår bättre nu iaf :)
Nej eftersom jag är gravid så tränar jag inte längre. Ska ta tag i det sen när bebisen är född :)

Till top