NU ÅKER JAG

Allmänt, Språkresa 2017 / 2017, Resor, Språkresa, Tonåren, Vardag / Permalink / 12
Tiden är kommen och mina väskor är packade! Om mindre än en timme lyfter flyget från mot Malta, en resa fylld med äventyr och kunskap väntar på mig! Jag har skapat en egen kategori här på bloggen som heter "Språkresa 2017". Ni kommer att få följa med mig på min resa och ta del av bilder och annat skoj! Om ni är sugna att åka på språkresa eller nyfikna på vad som erbjuds rekommenderar jag er att beställa hem en kostnadsfri katalog HÄR. Vi ses! ... i Malta ;) 
 
Följ mig på sociala medier:
Instagram: @alicemalmstrom
Snapchat: alicemalmstrom
 
A M
 
#1 - - fridachristina:

Åh vad kul, hoppas att du får en helt fantastisk resa!

#2 - - Matilda Berlin:

Men åhhhhh så underbart!!!! Ha en riktigt fantastisk resa nu!! <33

#3 - - Bella:

Ha en bra resa nu, kram!

#4 - - Sarah:

Hoppas att du får det jättebra :)

#5 - - Linda:

Men gud vad kul med språkresa! Ha det så underbart!!
Svar: Ja superkul verkligen. Ja exakt alltid är det ngt nytt man lär sig på recepten, så sant!

#6 - - My:

Åh vad roligt :D

#7 - - Alice:

Åh, vad roligt, hoppas du får det underbart! :D Kram fina du! <3

#8 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Ha en riktigt bra resa :)

#9 - - Karin:

Å vilken fin väska!

#10 - - Amanda:

Gud så kul hoppas du får det bra<3

#11 - - Tisa:

Vad kul! :) hoppas du får det jättebra!

#12 - - Angelica:

Men ååh, vad spännande!

Till top