FESTIVAL OUTFITS

Allmänt, Kläder & shopping / 2017, Bilder, Fashion, Kläder, Mode, Samarbete / Permalink / 16
Inlägget innehåller adlinks. Några av er ska säkert på festival i sommar, och hur kul är det inte att styla fram riktigt snygga outfits? Själv ska jag till Emmaboda festivalen och köpte hem ett plagg redan för tre månader sen haha! Tänkte tipsa er om lite plagg som jag tycker skulle passa perfekt på en festival, men för andra tillfällen också såklart! Alla kläder kommer från den HÄR hemsidan. Outfiten till vänster skulle jag säga passar till Emmaboda festivalen och den vänstra vilken som helst! Kommentera gärna vilken du gillar bäst! Jag skulle lätt kunna använda den högra till vardags! 
A M
#1 - - Hanna:

Vilka snygga outfits!

#2 - - Alice:

Snyyyyyggt! Båda är jättefina, men föredrar nog den högra! ^^ Kram.

#3 - - Netti Starby:

Jätte snygga outfits! <3 Kramis

#4 - - Erika:

Vilka fina plagg, kul att kombinera ihop :)

#5 - - Bella:

Så snyggt!

#6 - - elin:

Fina plagg! Nu har jag dragit i gång ett roligt samarbete bloggen , vill du veta mer? In och kika<3

#7 - - Amanda:

Så himla snyggt!!

#8 - - Linda:

Läckert!!!
Svar: Ja så himla fint blir det!

#9 - - Amanda Forsman:

Åh vad snyggt! :)

#10 - - line:

elsker det <3

#11 - - Julia Svensson:

Såå snygga!

#12 - - Sara Ekman:

Snyggt :D

#13 - - La Dolce Musica:

Snyggt!

#14 - - Louise:

Så snygga! :D

#15 - - Heléna:

Tycker de är snygga båda två :D Kramar <3

#16 - - Josäfin Andersson :

åh så mycket snyggt!! :D

Till top