NOCCO CASSIS

Allmänt, Bilder, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Hälsa, Nöje, Träning / Permalink / 15
Har ni smakat den nya smaken Cassis som är framtagen av NOCCO?? När jag tog första klunken var jag lite skeptisk, men den blev godare och godare! Jag har inte många att jämföra med, har bara smakat Skumtomte, Persika och Päron av deras smaker. (+ Cassis). Min faovirt är dock fortfarande Skumtomte, dock tycker jag att den här var supergod! Har du någon favorit? 
A M
 
// HÄR kan du hitta direktlänk till produkten // 
Inlägget innehåller adlinks. 
#1 - - Linda:

Inte smakat, men vill!! åh!

#2 - - Amanda:

Min favorit är helt klart päron, men skumtomte är oxå god. Dock tyckte jag inte alls om Cassis. Tror inte den var tillräckligt söt för min smak ;)

#3 - - Anita:

Omnom..

#4 - - Erika:

Dricker ju faktiskt inte något sådant alls faktiskt så har inget att komma med :)

#5 - - Henrik Olsson:

Jag dricker tyvärr väldigt sällan energidrickor! :)

#6 - - Therese:

Gillar inte alls deras drycker :(

#7 - - Malin:

alltså smak med skumtomte låter jätteskum :P

#8 - - Bella:

Måste smaka den!

#9 - - MALIN:

Glad alla hjärtans dag! Kram

#10 - - Julia Persson:

Har inte smakat men skulle gärna vilja det! :)

#11 - - Tilda Barkselius:

Har inte smakat denna än faktiskt :)

#12 - - Fanny:

gillar denna men ett + får ändå äpple, röda bär och persika! AVSKYR Hallon...

#13 - - Ida:

Åh den där lät väldigt god!! :)

#14 - - Pauline Hurtig:

dricker inte sånna drycker :)

#15 - - Nina Bergquist:

Har aldrig smakat dom där..

Till top