WHAT I EAT IN A DAY

Allmänt, What I Eat In A Day / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Mat, Recept, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 16
Jag blir verkligen inspirerad av er som är veganer, därför testade jag på att vara vegan för en dag! Jag har egentligen en ganska vegansk kost, bortsätt från alla ägg och mjölkprodukter jag äter hehe... Kanske inte så mycket till vegan men det är iallafall något bätre än att äta kött flera gånger om dagen! Bilderna nedan är måltiderna som jag åt under min dag som vegan! 
A M
 
Frukost: En smoothiebowl gjort på kokosgrädde, fryst avokado och banan.
 
Lunch: En avokado och en portion havregrynsgröt toppad med kiwi, hackade dadlar och kokosflan. 
 
Middag: Pasta med broccoli, tomater, gröna bönor och basilica. 
#1 - - Jessica Högberg:

Ser gott ut med fina färger

#2 - - Mirjam Therese:

Gott! Särskilt frukostskålen såg himla god ut! :D

#3 - - Gabriella :

Åh såå gott!!

#4 - - Alice:

Ser ju så gott ut, verkligen! ^^ Kram.

#5 - - Bella:

Vad gott allt ser ut!

#6 - - Petra Olsson:

Men så gott detta ser ut, kram

#7 - - Matilda:

Så mycket gott!

#8 - - Anonym:

Ser gott ut!

#9 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

YUMMIE YUMMIE YUMMIE :D :D

Jag har ett tidsinställt inlägg med EXAKT samma rubrik, haha, men det är väl kanske bara kul att följa andras dagar i måltider också :)

#10 - - Matilda Berlin:

Kan man få anlita dig som personlig kock eller?? ;) Mums vad gott det ser ut =))

#11 - - Meg:

åh avocado <3 det kan man aldrig få nog av!

#12 - - Alice Lindström:

Vad gott allt ser ut!

#13 - - Biggeros:

Ser väldigt fräscht ut!! Många gånger i veckan äter vi vegetariskt. Man behöver inte äta kött varje dag

#14 - - Hillevi:

Ser gott ut!

#15 - - Anita:

Men drööm :D

#16 - - Heléna:

Mums så mycket gott :D Kram <3

Till top