VECKANS TRÄNING

Veckans träning / 2017, Gym, Hälsa, Kost, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 25
 Alltså åh vad ledsen jag blir.. Äntligen påsklov och ledig och massa tid att spendera på gymmet! Precis så tänkte jag och var supertaggad! Men nä... I lördags sa min kropp ifrån och bestämmde sig för att bli förkyld. Jag hade hoppats på en vecka med mycket styrka, det blev istället en vecka med mycket powerwalks. När man har ont i halsen är det farligt att träna vilket jag MÅSTE men inte vill förstå. Men det är svårt att ta till sig det efter som jag får abstinens om jag inte får träna, tyvärr.. Ta del av träningen som jag har lyckats att genomföra den här veckan! Dela gärna med dig av din träning som du har utfört! 
A M
 
Min genomförda träning den här veckan:
Måndag - 1 h Powerwalk
Tisdag - Bodypump + 8 km Powerwalk
Onsdag - Mage- och ryggpass + ca 10 km Powerwalk
Torsdag - Ca 7 km Powerwalk
Fredag - 7 km Powerwalk
Lördag - Vilodag
Söndag - 6 km Powerwalk
 
 
#1 - - Days by Johanna:

typiskt när man har extra tid och träna!

#2 - - Flisan:

sv: ja verkligen :)

kul att läsa :)

#3 - - Gabriella :

Hoppas att du är frisk nu!!

#4 - - Gabriella :

Hoppas att du är frisk nu!!

#5 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så tråkigt :(. Hoppas du blir frisk snart.

#6 - - Tilda Barkselius:

Hoppas du mår bättre denna vecka <3

#7 - - ullie:

va rädd om dej o träna inte när du inte är pigg
kram på dej o krya på oxå

#8 - - Carro:

Krya på dig tjejen! :)

#9 - - Matilda Berlin:

Men fyyy! Stackare!! Hoppas du får bli frisk nu snart i alla fall <33

#10 - - Alice:

Usch, det är så jobbigt att vara sjuk! Duktig du är ändå som lyssnade på din kropp, vet ju hur svårt det är! Hoppas du är frisk nu! <3 Kram.

#11 - - Jennifer Queen:

Heja dig!!

#12 - - annelie:

träning är bra hoppas du mår bättre nu :D

#13 - - jessy:

Duktig du är :D

#14 - - Bella:

Vilken härlig träningsvecka med alla powerwalks!

#15 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Krya på dig!

#16 - - Anita:

Krya på dig!!

#17 - - Ida:

SÅ duktig, härligt med PW :D

#18 - - Kattis:

Det är ju så typiskt att man blir sjuk när man har extra tid och är taggad på att träna, men tycker du fått ihop bra med pass ändå trots förkylningen!:) För egen del blev det en rätt bra mix av styrketräning och löpning förra veckan...tog mig äntligen för lite backintervaller!:D

#19 - - JoJo:

åh vad trist att du har blivit förkyld, men är bra att du har varit ut på massa pw's i alla fall tjejen!! krya på dig! <3

#20 - - NICOLE:

Åhnej, dessa förkylningar :(

#21 - - Natalia:

DU är så duktig! Krya på dig <3

#22 - - Erika:

Förkylningar är inte att leka med :/

#23 - - Amanda Forsman:

Grym du är :D

#24 - - Heléna:

Så tråkigt att du skulle bli förkyld precis lagom till lovet :( Bra kämpat med träningen ändå och bra att du är rädd om dig! Här har det varit promenader rakt av och har legat mellan 10 och 15 km per dag sammanlagt :D Hoppas du kryar på dig <3 Kram <3

#25 - - sara:

Bra träning du kört! :) Längtar så tills jag kan börja träna igen efter denna förlossning :)

Till top