SUPERSMOOTHIE

Allmänt, Recept / 2017, Hälsa, Kost, Recept, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 14
Jag har hört att vissa tycker det är svårt att få till en god smak på gröna smoothies, jag har mina små tips som jag ska dela med mig av. Just gröna smoothies brukar innehålla mycket antioxidanter och smakar "nyttigt" om ni förstår hur jag menar, vilket inte alla tycker är gott... Vilket jag tycker är konstigt, haha! Det receptet som jag tänkte ge er idag smakar inte som många andra gröna smoothies gör. Det här receptet är mer fruktigt och sött i smaken, vilket jär supergott! 
 A M
 
Ingredienser: // Spenat // Selleri // Dadlar // Kiwi // Avokado // Apelsin // Passionfrukt // Päron //
 
Gör såhär: Tvätta och skala alla grönsaker och frukter, lägg sedan allt i en mixer och låt stå tills du får en krämig smoothie. Häll gärna upp den i en skål och toppa med färska bär, nötter eller kokosflingor! Enjoy!
 
#1 - - Netti Starby:

Jag har länge velat testa grön smoothie och tack för tipset! <3 Kramis

#2 - - Anita:

Men mums!! :D Ha en fin fredag, kramiis

#3 - - Bella:

Det ser så gott ut!

#4 - - Elin:

Men så gott det ser ut!!

#5 - - MALIN:

Ser magiskt gott ut! Kram

#6 - - Veronica Möller:

Ser ju jättegott ut! :) Kram! ♡

#7 - - Kattis:

Mums den där skulle man ju prova!:D

#8 - - Cassandra:

Men wow så gott det ser ut! :D

#9 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så gott :)

#10 - - JoJo:

det låter ju supergott!! :D

sv; haha ja, det är sån hatkärlek till det!! :D jag har börjat älska att köra just rygg och axlar :) åh vad kul och gott att ni gjorde egen sushi i fredags :D
det ska du vara också. det var väldigt duktigt av dig!
hoppas att du har en fin kväll! kram finis <3​​

#11 - - Tilda Barkselius:

Men gud ås gott det lät!

#12 - - Lina:

Men yummy!!

#13 - - fridachristina:

Åh så gott!

#14 - - Hemma Hos Felicia:

åh så gott!!! vilken härlig färg!

Till top