EAT REAL

Allmänt, Tips, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 18
Alltså mums, de här chipsen slår alla chips!! De är till och med veganska, ni måste verkligen testa dessa. Jag köpte mina tre påsar på en butikskedja som heter Life, jag vet att den finns på IcaMaxi i Kalmar! Har några tips på veganska chips eller något annat gott? Tipsa mig gärna i kommentarsfältet så ska jag se till att testa! Om jag skulle betygsätta de här chipsen skulle jag ge de 3 av 5 bananer! Hihi, min rangskala är bananer :P 
A M  
 
#1 - - Felicia:

måste pröva

#2 - - Gabriella :

Åh de låter ju inte helt fel!! :D

#3 - - Ida:

Dom måste testas :)

#4 - - Julia Svensson:

Åh måste testa!

#5 - - elin:

Sv: Åh tack , mums så goda dom där chipsen såg ut!<3

#6 - - Hanna:

Men Gud så spännande de där måste ja testa :D

#7 - - Emma Broberg:

ÅH vad de ser goda ut!!

#8 - - Netti Starby:

Åh dessa måste jag testa! :-D Kramis

#9 - - Ida Lindborg ♡:

GOtt måste testa!

#10 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Låter ju kanonbra, måste testa! :D

#11 - - Johanna Utterberg:

Nämen åh vilket härligt tips!! :) Kram

#12 - - Bella:

Måste testa dessa!

http://nouw.com/bellss

#13 - - Moa Kandelin:

Åh vill testa!

#14 - - Erika:

Vad spännande det lät, kanske får prova :)

#15 - - annelie:

lät ju gott! kram

#16 - - Amanda:

Åh vad gott! :D

#17 - - JoJo:

det där låter ju spännande! måste testa dom! :D

sv; åh men tack fina du! :D
förstår att du gör det. dom var ju grymt snygga! vart har du köpt dom? :) haha ja jag älskar att göra pull ups men gör dom fortfarande i maskinen man får hjälp av. är för svag för att klara att göra det utan. haha!
kram <3​​

#18 - - Josäfin Andersson :

Åh tycker dessa låter så goda men har inte hittat de någonstans, men får söka uppsalas life-butiker! :D Vilken smak gillade du bäst??

Till top