SPRÅKRESA

Resor, Vardag / 2016, Bilder, Inspiration, Mål, Nöje, Resor, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 16
Har faktiskt inte berättat det här för er än... Jag har nämligen bokat tre veckors språkresa till sommaren!! Det här är något som jag har funderat på i flera år och nu är det bokat och jag ska äntligen få komma iväg! Jag åker till Malta bara några dagar efter att jag fått sommarlov och ska studera engelska. Det far omkring massa tankar och funderngar i mitt huvud om hur det kommer att bli, är verkligen superexalterad! Har ni några frågor om min resa eller något annat, släng bara iväg en kommentar i kommentarsfältet! Även du som tidigare har vart på språkresa får gärna dela med sig av tips! Om du är intresserad av en språkresa kan du klicka in HÄR och beställa hem en katalog som kan ge dig inspiration. 
A M
#1 - - Linda:

Gud så roligt :-)

#2 - - Carro:

Men oj vad roligt!!! :)

#3 - - Malin:

Vad roligt! Jag drömde också om språkresa men hade inga pengar till det tyvärr. Hoppas det blir roligt 😄

#4 - - Celine:

Åh du kommer älska det! Jag åkte på språkresa i somras och det var bland det roligaste jag gjort! Alla är så himla glada och underbara <3

#5 - - Kattis:

Men vad skoj!!:D Önskar att jag dragit iväg på språkresa när jag var yngre!
sv: Verkligen bra shopping!

#6 - - Sarah:

Så himla roligt att de blir av nu :)

#7 - - Ida:

Men åh vad roligt!! :)

#8 - - Erika:

Men gud vad roligt, det gör du rätt i. Låter superkul :)

#9 - - Pauline Hurtig:

vad roligt!

#10 - - Alice Lindström:

Men åh va d roligt!!

#11 - - JoJo:

vad roligt och spännande! :D

sv; kul att du tycker det! :)
hehe ja jag håller med dig om att hockeykillar är attraktiva :P jag håller på djurgårn <3
kram

#12 - - Matilda Berlin:

Nej vad roligt! Hoppas det blir precis så kul som man drömmer om att det ska bli =) kram

#13 - - Anonym:

åh va roligt för dig :)

#14 - - Biggeros:

Så trevligt med en språkresa på Malta vännen!!Kram

#15 - - Angelica:

Men wow, så spännande!

#16 - - Rebecca Fexby:

åh vad roligt! ville alltid åka på en språkresa när jag var yngre!

Till top