VAD VILL NI LÄSA?

Allmänt / 2017, Bilder, Frågor, Hälsa, Kost, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 18
Det är min stora fråga till er just nu! Vad vill ni att jag skriver här på bloggen, finns det något speciellt som ni vill att jag delar med mig av? Jag skulle vara evigt tacksam om ni vill slänga en liten kommentar på det du vill se mer av här på bloggen. Mer outfits? Träningstips? Recept? Vardagsbilder? Eller något annat kul? Det är helt okej att vara anonym om du inte vill nämna ditt namn! Ha det bäst! 
A M
 
#1 - - Julia Svensson:

Såå fina bilder!

#2 - - Kattis:

En härlig blandning av allt det du nämer tycker jag skulle vara bäst!☺ Kram

#3 - - Tove:

Super fina bilder ! :D

#4 - - Sofia Iversen:

Skulle gärna vilja se lite olika övningar för de olika kroppsdelarna! Typ övningar för mage, rumpa eller ben! Och gärna även fler tips på nyttiga snacks:)

#5 - - Sofia Iversen:

Skulle gärna vilja se tips på olika övningar för exempelvis mage, rumpa och ben! Och även tips på nyttiga snacks:)

#6 - - Jessica Högberg:

att få titta in till folk tycker jag är mysigt. alltså vardag, outfitt...

#7 - - Photo by E M E R E L L A:

Jag absolut älskar outfits inlägg och recept :)

Just nu har jag​​ en Q/A på min blogg, så snälla gå in och ställ vilka frågor du vill :)

#8 - - Johan:

Du har alltid bra recept, så det är inte fel. Musiktips är också nice, eller varför inte lite personliga reflektioner och tankar över olika saker :)

SV: Så är det verkligen, men ibland är det svårt och man tappar det och det märks så galet tydligt...

Allt beror ju på vilka mål man har med träningen, men visst kan det mesta gå fel om ma in är vaksam och observant, så är det ju...

Ha en fin helg du också!

#9 - - Maria Pettersson:

Gärna recept! Behöver alltid ny matinspo :)

#10 - - Amanda:

Vardagsbilder och outfits är alltid kul! :)

#11 - - elin:

Lite mer om dig själv kanske! Lite outfits och annat<3

#12 - - MALIN:

Allt möjligt! Dras mest till shopping/hauls, outfits, recept osv. Kram

#13 - - Matilda Berlin:

Jag vill läsa allt! Allt som du gör, tänker och hittar på =)) Kram fining <3

#14 - - Amanda:

Härliga bilder! Alltid kul att se vardagsbilder och outfit bilder tycker jag personligen :)

#15 - - annelie:

outfits, storytime, tags, citat, this or that kram

#16 - - ullie:

ja tycker som du va tycker du ? så sa alltid en kompis till mej så ja härmar lite =)
du skriver alltid så fint ändå krma kram

#17 - - Agnes:

Alltså jag älskar att läsa inlägg om styrketräningsövningar för olika muskelgrupper. Sen är det kul med bilder från gymmet på övningar osv. :)

#18 - - Biggeros:

Jag föredrar gott och blandat. Träning, mat och vardagsliv🤗

Till top