WHAT I EAT IN A DAY

Allmänt, What I Eat In A Day / 2017, Bilder, Frukost, Frukt, Hälsa, Kost, Mat, Nöje, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 27
Fick väldigt bra respons av er när jag gjorde ett inlägg där jag visade bilder på allt jag åt under en dag. Därför tänkte jag att vi kör på en sådan igen! Bilderna ni ser nedan är vad jag åt under min studiedag förra veckan, ställ gärna frågor om ni undrar över något. Jag delar gärna med mig av recept etc om det önskas! Klicka gärna en tumme upp om ni vill ha fler sådana inlägg! 
A M
 
 Frukost // Bananglass med smak av hallon, toppat med vinbär, mullbär och kokosflingor. // 
 
Frukost // Två bovete-kakor med hemmagjord nötkräm, recept HÄR. //
 
Lunch // Kikärtspasta med kikärtor, sallad, tomater, pumpafrön och pinjenötter. // 
 
Mellanmål // Drickkvarg med smak av blåbär och acai. // 
 
Kvällsmat // Ångkokad torsk och mandelpotatis med stuvad grönkål och sallad. // 
#1 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Mmm, massa gott! :)

sv: Den jag GJORT :) Vecka 11, det är ju vecka 12 nu. Men mååånga misstolkar här också kan jag säga, haha! Jag planerar aldrig till punkt och pricka, föredrar att ta vilodagar när jag känner att det behövs osv, så hade aldrig kunnat planera exakt en vecka framåt hela tiden.

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad hungrig jag blev nu, allts såg verkligen så gott ut, haha ;)

#3 - - Julia Svensson:

Åh vad gott!!

#4 - - Alice:

Men åh, så otroligt mycket gott du åt! ^^ Underbart ju! Själv är en favorit för mig när jag har studiedag, lov eller liknande, kycklingmackor! Så gott med kyckling till stekt bröd med massor av grönsaker och lite pesto, mums verkligen! Kram fina du! <3

#5 - - Maja:

Ser gott ut! Hoppas att du får en toppen tisdag!! Kram :)

#6 - - Pauline Hurtig:

vad gott! kul att få se :)

#7 - - freja:

Roligt inlägg :D

#8 - - Hanna:

gud så mycket gott :D

#9 - - Anonym:

men va gott allt ser ut :D

#10 - - Hanna:

ja asså i vanliga fall väger jag min mat, men eftersom jag är gravid, har jag bara försökt ätit lagom med mat... men det verkar inte funka, för jag äta hur lite som helst och ändå vara SÅ mätt, så måste hitta lite balans, vill inte äta onyttigt bara för jag är gravid liksom :)

#11 - - Hanna:

ja men precis, jag är ju person tränare i grund och botten och nu liksom kan man inte riktigt styra allting själv, det är super svårt, så jag får helt enkelt bara försöka mitt bästa och hålla en någorlunda disciplin och sen när barnet har kommit så får man gå på en bra diet så det går fort tillbaka :)

#12 - - Bella:

Allt ser så gott ut!

#13 - - Kattis:

Massa gott ju!☺

#14 - - Svenskt Kosttillskott :

Hej Alice! vi är på jakt efter bloggar att göra ett samarbete med och tycker att din skulle passa perfekt! Om du är intresserad så maila gärna till [email protected], så berättar vi mer. Ha en fin dag/ Elinor

#15 - - Fanny:

Men MUMS Alice?! :*

#16 - - Julia Svensson:

Åh vad gott!!

#17 - - Netti Starby:

Oj vad gott allt ser ut! <3 Kramis

#18 - - Erika:

Det såg verkligen gott ut alltihop :)

#19 - - Gabriella :

Åh såå mycket gott!!

#20 - - Mirjam Therese:

Gillar direkt! Älskar sådana här inlägg och blev genast sugen på att testa din frukost :D

#21 - - Heléna:

Så gott det ser ut :D Blev riktigt hungrig nu! Kram <3

#22 - - ullie:

Alice goa du va snäll du är <3 Tack ja som säger ja tycker ja har svårt att å till det ju hi hi

ja men ja gillar sånt här o man kna få lite egna ideer på mat

#23 - - My:

Vad gott :D

#24 - - Mirre - Sweetwords:

Gott

#25 - - Linnéa M:

Det ser super gott ut! Men skulle vara najs att få se max halloumiburgare då och då så man kan längta hem lite extra mycket ;)

#26 - - Matilda Berlin:

Men MUMS! Kan man anställa dig som hemmakock eller?? ;) Kram

#27 - - linah eva:

så gott!! <3

Till top