VECKANS TRÄNING

Allmänt, Veckans träning / Basket, Gym, Hälsa, Mål, Nöje, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 16
Det har verkligen inte varit min vecka... Kände av halsont redan i onsdagsmorse och låg hemma från skolan i torsdags. Inte nog med det så har jag fått två riktigt stora skavsår på mina hälar pga att jag gick till skolan i måndags med ett par riktigt dåliga skor.. Typiskt mig att inte tänka bättre i en sån situation. Menmen, i och med att jag varit sjuk så är jag hyfsat nöjd med det jag genomfört. Iallafall i början av veckan!  Vad har du gjort för träning i veckan? 
A M
 
Min genomförda träning den här veckan:
Måndag - Vilodag
Tisdag - Yoga Harmoni, ca 5 km pw och dans + pass (på Friskis & Svettis med skolan)
Onsdag - 50 minuter på Stair Climber med övningar och Corepass.
Torsdag - Sjuk...
Fredag - Sjuk... 
Lördag - Basketmatch (egentligen sjuk...haha)
Söndag - Sjuk
 
// Bättre bilder kommer upp i fortsättningen!! // 
#1 - - Sara Ekman:

aj då, krya!

#2 - - Amanda Forsman:

Härlig vecka, men tråkigt att vara sjuk!

#3 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Yoga är så härligt :)

#4 - - Bella:

PW är så härligt!

#5 - - Pauline Hurtig:

så tråkigt att vara sjuk :(

#6 - - Wilma:

Älskar yoga!! Har bara tränat cheer i veckan:)

#7 - - Anita:

Du är duktig!! Kram

#8 - - Felicia:

Jag tycker du redan har fina bilder! kram

#9 - - Jeanette:

Jobbigt att vara sjuk :) Hoppas den här veckan blir bättre då

#10 - - Amanda Forsman:

Hoppas du haft en bra start på veckan :)

#11 - - Mirjam Therese:

Åh vad tråkigt att vara sjuk! :( Särskilt när man vill iväg och träna! Men klokt att du vilar och hoppas att du mår bättre snart :)

#12 - - Yohanna af Skovde:

Jag har tänkt på att jag borde träna och rockat lite rockring, räknas det? :)

#13 - - Photo by E M E R E L L A:

Älskar din Nike tröja :)

#14 - - Alice:

Skönt med lite yoga, men synd att du var så sjuk! Hoppas det går bättre med träningen nästa vecka! :)

#15 - - Jessica Högberg:

Du han med en del ändå! Krya fort nu

#16 - - Ida Lindborg ♡:

Så härligt!

Till top