SUMMER WERE ARE YOU?

Allmänt, Kläder & shopping / 2017, Bilder, Fashion, Inspiration, Mode, Nöje, Tips, Vardag / Permalink / 22
 Inlägget innehåller adlinks. I sammarbete med Romwe så har jag fått en baddräkt hemskickad till mig och gud vad jag har längtat efter den här! Blev kär i den när jag såg den för första gången och tänkte att den SKA bli min! Ser ni vad snyggt mönster, palmblad!? Kolla in sidan på den, så himla fin! Jag testade den så fort jag fick hem den och den satt dessvärre inte lika bra som jag hade hoppats på... Eller är det bara jag som inte har några titts som inte passar i den hehe :P Jag ska testa den någon gång till och försöka säga att den passar för jag vill rocka den i sommar!! HÄR hittar ni länk till hemsidan och HÄR hittar ni direktlänk till baddräkten. 
A M
// Klicka på bilderna så kommer du till baddräkten!! // 
#1 - - Anita:

Underbart mönster :D

#2 - - Pauline Hurtig:

snyggt!

#3 - - Bea:

Åh så snygg!!

#4 - - Matilda Berlin:

Men WOW vad fin!!! <3

#5 - - Dixi Wonderland:

Vilket snyggt inlägg :D

#6 - - Carro:

Jättefin :)

#7 - - Moa Kandelin:

Så snygg!

#8 - - freja lindsjö:

gud vad fin! en sådan vill jag också ha :)

#9 - - My:

Så snygg :D

#10 - - Amanda:

Så fin baddräkt! :D

#11 - - Bella:

Så snygg!

#12 - - Gabriella :

Såååå fin!!

#13 - - Anonym:

Snygg!:)

#14 - - Ida:

Så fin :)

#15 - - Angelica:

Men gud, vad snygg! Tror dock den passar utmärkt på dig :D

#16 - - Amanda:

Men guuuuud vad fin! :) Vill haa!

#17 - - Celine:

Sååååå snygg!

#18 - - Jeanette:

Men åh så snygg! Detaljerna var galet fina :)

#19 - - Ida:

Men gud vad snygg den var!!! :D

#20 - - Alice Lindström:

men snygg!!!!

#21 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh vill ha sommar nuuuu!

#22 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så snygg

Till top