SQUAT CHALLANGE DONE

Allmänt, Månadens utmaning, Träning & hälsa / Gym, Hälsa, Nöje, Tankar, Tips, Träning, Vardag / Permalink / 18
Första utmaningen av "Månadens utmaning" är genomförd! Jag tycker faktiskt att det har gått bra, lite tufft ibland MEN värt det. I början körde jag alla squats på en och samma gång, men när det kom upp till 140 stycken kände jag att det blev lite för tufft för mina knän. Så efter dag 15 delade jag upp alla squats i set och reps. Jag hade gärna visat er några för- och efterbilder, men jag känner inte riktigt för att jag vill dela med mig till precis alla! ;) Det hoppas jag ni har förståelse för. Sammanfattningsvis tycker jag att utmaningen har varit rolig! Oavsett att den inte gav så mycket resultat så känner jag att den har gjort mig smidigare och väl förberedd inför benböj med skivstång och vikter. Jag skulle rekomendera er till att testa den här utmaningen! 
A M
#1 - - Felicia:

Shit, grymt jobbat!
sv; ja, flyttade ju till USA, så då blev det svårt att skriva blogg varje dag! :)

#2 - - Bella:

Grymt!

#3 - - Jessica Högberg:

Wow, duktiga du!

#4 - - Netti Starby:

Spännande utmaning och den kanske jag ska testa på :-D Kramis

#5 - - Celine:

Duktig! Grattis!

#6 - - Jeanette:

Roligt att utmana sig själv ibland :) Har funderat på att testa på den där utmaningen faktiskt

#7 - - Susanna:

Jag körde faktiskt denna challenge för ett tag sen, blir riktigt tufft i slutet när man är uppe i 250 squats, det blir liksom lite för mycket...

#8 - - Carro :

Grym du är! :)

#9 - - Gabriella :

Roligt med en utmaning!!

#10 - - Pauline Hurtig:

vad roligt!

#11 - - Malin:

Smart med set och reps! Började på någon liknande för länge sen men slutförde aldrig då det var så jobbigt att räkna! Men ditt tips kan nog göra att jag klarar det!

#12 - - Mirjam%20Therese:

Wow! Riktigt bra jobbat :D Tråkigt att du inte sett resultat än, men det kommer nog så snart du börjar lägga på vikter!

#13 - - Tilda Barkselius:

Starkt gjort av dig att genomföra det!

#14 - - Fanny:

duktig du är <3

#15 - - Ida Lindborg ♡:

Grattis!!!!

#16 - - Anita:

Bra jobbat! :D

#17 - - My Nordqvist:

Har gjort den utmaningen ett par gånger :) håller med dig att det är bra förberedelse inför skivstång och vikter :)

#18 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh jag glömde helt bort den här! Riktigt bra jobbat!

Till top