SPORTY DRINK?

Allmänt, Tips / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Mat, Nöje, Tankar, Tips, Träning, Vardag / Permalink / 16
Jag har fått upp ett öga för sportdrycker! Så som NOCCO och Celsius etc. Min absoluta favorit är NOCCO's Limited Edition med smak av Skumtomte, men som sagt är den Limited och jag kan inte hitta den någonstans... :( NOCCO har nydligen kommit ut med en ny "Cassis" som jag skrivit om HÄR, den är faktiskt god! Dock inte lika god som Skumtomte... Härom dagen kom det ut ännu en Limited edition!! Skumhare, jag måste testa den!! Har du någon favorit? Kommentera! Vill gärna testa fler, det får gärna vara koffein eller utan! Vad som heslt, bara den är god! ;) 
A M
 
#1 - - Carro:

Åh skumtomte hade jag velat testa, men celsius citron/lime är annars min favorit :)

#2 - - Anonym:

SKumtomte är min favvo med :D

#3 - - Bella:

Älskar celsius! Nocco klarar jag dock inte av, usch. Deras julmust ärrade mig för livet haha..

#4 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Nocco Hallon är min favorit, men kör mycket med AminoPro Lime just nu för den är betydligt billigare och jag är sjukt beroende... tyvärr... hah

God morgon! Vill​​e bara kika in och berätta att vinnarna av Veckans Blogg ligger uppe nu och denna gången blev det en extra vinnare. Du kan nu kika in och se vilka som vann. Jag vill också tacka för att du deltog! En ny omgång kommer upp ikväll och du är välkommen att delta igen oavsett om du vann den här gången eller inte. :)

Direktlänk till vinnarna: http://nouw.com/lilbabustyle/vinnarna-i-veckans-blogg-4-29226073​​

#5 - - Josefine:

Alltså dricker way to much celsius...

#6 - - Nicole:

Jag gillar Celsius :D

#7 - - Dixi Wonderland:

Jag dricker ingen typ av läsk/energi dryck då jag anser att det är gift haha :)

#8 - - Carro:

Tack! Trevlig helg till dig med :)

#9 - - Louise:

Celsius citron/lime är sååå god!!

#10 - - Matilda Berlin:

Jag var tidigare ett riktigt Celsius fan men är nu helt såld på NOCCO (vi snackar minst 1 om dagen...). Håll dig borta om du har möjlighet för det kan bli dyrt när du kommer i min klass, haha ;) Kram <3

#11 - - JoJo:

jag älskar nocco!! och såklart blev min favorit också skumtomten. har två kvar i kylen! haha! :D får se hur skumharen kommer smaka :P

sv; ja det är ju såå bra! :D hoppas du har en fin fredag tjejen! <3

#12 - - Photo by E M E R E L L A:

Vilken spännande smak med skum tomte :)

#13 - - Gabriella :

Åh såå gott!!

#14 - - Ida:

Den med skumtomte låter riktigt god!! Haha

#15 - - Bea:

Äälskar också smaken skumtomte, och längtar verkligen efter att få testa skumhare!!

#16 - - Pauline Hurtig:

dricker aldrig sånna drycker..

Till top