SJUKSTUGA

Allmänt, Recept / Bilder, Frukost, Frukt, Hälsa, Instagram, Mat, Recept, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 16
Fy.. Just nu ligger jag hemma sjuk tillsammans med både mamma och pappa. Alla tre har åkt på förkyldning... Har verkligen inte lust att vara sjuk nu, det har jag aldrig lust med egentligen haha! Dagens planer är att ligga hemma och dricka te efter te efter te. Har redan druckit fyra stora koppar! Lyxade till min frulle med en spirulinakick. Blandade kvarg och naturell yoghurt med ca en halv matsked spirulinapulver från Budo & Fitness. Piffade sedan till det med lite färska jordgubbar, banan, blåbär, kokosflingor och chiafrön. Hitta fler recept HÄR på min Instagram. Glöm inte bort att va med i veckans blogg
A M
Inlägget innehåller adlinks.
#1 - - Anita:

Men himla otur!! Krya på er <3

#2 - - Netti Starby:

Vad tråkigt och du får krya på dig! Kramis

#3 - - Carro:

Krya på er! :)

#4 - - Bea:

Men så gott! Och krya på dig. :)

#5 - - Ida:

Så gott :)
Krya på dej :)

#6 - - Ida:

Krya på dig fina du!! <3

#7 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Det där såg sjukt gott ut!


Krya på dig! <3

#8 - - Moa:

Åh krya! :( Var nyss förkyld jag också..

#9 - - JoJo:

nej så trist! krya på dig fina du! :*

sv; ja att åka till barbados vore inte alls fel :D åh men tack vännen. vad glad jag blir att du tycker det <3 hehe ja men då kommer du säkert gilla den :D jag måste prova den men tror inte att det kommer vara nåt för mig :P kram

#10 - - Carro:

Tack! :)

#11 - - Gabriella :

Krya på er!!

#12 - - Tilda Barkselius:

Men gud så gott!

#13 - - Angelica:

Gott det ser ut! Hoppas ni alla kryar på er snart också! Kram <3

#14 - - Amanda:

Krya på dig!! :)

#15 - - MALIN:

Åh nej.... krya på dig! Kram

#16 - - Pauline Hurtig:

åh krya på er!

Till top