NYA SMAKER

Allmänt, Tips / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Mat, Nöje, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 12
ÄNTLIGEN har jag fått tag i de nya smakerna på Lohilos glassar! Jag har så otroligt länge velat testa dessa, framför allt Banana Split!! Kan säga er att alla tre är supergoda och är över min förväntan! Glassen som smakar kanelbulle är jättemjuk och kärmig i konsistensen redan när man direkt tagit upp den ur frysen. Kakdegsglassen är  underbar, den har kakdegsbitar + kaksmulor på toppen och smakar sött och gott! Ni vet ju hur mycket jag älskar banan så jag rekomenderar Banana Spliten först och främst! Har du testat någon, isåfall vad tyckte du? 
A M
 
#1 - - Anita:

Men ååh! :D

#2 - - Pauline Hurtig:

vad kul! har inte smakat

#3 - - Ida:

Men gud vad goda dem ser ut att vara :D

#4 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Gaaah, cookie dough!! Måste testa!! :)))

sv: Tack så mycket! :) Tycker den är supergod, testa vetja! :) Men åh, det ska du inte få :( Visst är det (hemskt!) frustrerande att bli sjuk, men ångest ska man inte behöva få D:

#5 - - Bella:

BÄSTA glassen!

#6 - - Hillevi:

Muums! Smakade den med salted caramel i helgen, såå god!!

#7 - - Amanda:

Åh vad härligt 😃

#8 - - Alice:

Åh, vilket bra tips! Vill verkligen prova dessa. ^^

#9 - - Liene Svärd:

Åh tack, då vet jag att jag kan satsa på ha lugg oftare :)

Nästan som att jag måste också testa dessa nu! låter supergoa när du skriver så.

#10 - - Angelica:

Aldrig testat dom där faktiskt, men så är jag heller inte så nyttig av mig heller, haha.

#11 - - Heléna:

Jag har inte testat någon av de smakerna :D Härligt att du blev nöjd med dem :D Kram <3

#12 - - Mirjam%20Therese:

Åh, låter gott alla tre ^^

Till top