NU KÖR VI!

Allmänt, Månadens utmaning / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Mat, Mål, Nöje, Tankar, Tips, Träning, Vardag / Permalink / 14
Hejsan! Nu är det en ny månad och jag är super taggad! Månadens utmaning är nämligen en godisfri månad. Jag kommer att utesluta godis och chips HELT och så kommer jag att minska på sånt som glass och kakor m.m. Egentligen brukar jag inte äta mycket godis och sötsaker men nu ska det bort helt och hållet! Under den här månaden kommer jag även att ge er tips på vad man kan ersätta alla sötsaker med. Jag tycker att ni kan börja med att klicka er in HÄR och ta del av något ni kommer älska! Förmodligen kommer jag att leva på det den här månaden ut! Kanske till och med för resten av livet? Den är så sjukt god! 
Så vad säger ni? Är ni med mig och kör en godisfri månad? Nu kör vi! 
A M
 
#1 - - Nathalie Tegelstam:

Grymt! Kör hårt :D Kram

#2 - - Louise:

Duktig du är, lycka till!! :)

#3 - - My:

Så bra :D Brukar inte äta så mycket godis och sånt jag heller utan blir någongång då jag verkligen blir sugen. Men tycker man mår så bättre utan :)

#4 - - Celine:

Lycka till!

#5 - - Netti Starby:

Vad duktig du är och jag önskar dig lycka till! <3 Kramis

#6 - - Amanda:

Lycka till! :D

#7 - - Tilda Barkselius:

Du kommer säkert klara det galant!

#8 - - Fanny:

vi e officiellt inte vänner längre :( </3

#9 - - Bea:

Hade också tänkt köra på detta, lycka till!! Och åhh så gott det receptet ser ut att vara, det måste jag testa. :)

#10 - - Felicia:

Åh, jag är på! Inget godis för mig inte! Kör en tävling med familjen, så då ska man träna så mycket som möjligt och inget godis, för det ger minuspoäng, haha! Så får man 100p för varje halvtimmas träning och minus 50p om man stoppar i sig onyttigheter! Väldigt motiverande ändå! Och tre vinnare får trisslotter, vinsten får man behålla :)

sv; Ja, hallon är ju bland det smaskigaste som finns, men sååå dyrt! Allt som är gott är ju dyrt haha.. Ja, samma här! Zumba är sjukt kul, springa kunde ju dock vart roligare ;)

#11 - - Ida Lindborg ♡:

Lycka till, duktigt!

#12 - - Linnéa:

Skriv nutella receptet på engelska ;) Massor av vänner vill ha receptet här borta!

#13 - - ullie:

tjohooo så bra grattis duktiga du det kommer gå bra

#14 - - Ida ❉:

Lycka till :D

Till top