CLIF BAR

Allmänt, Tips, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Samarbete, Tips / Permalink / 17
Inlägget innehåller adlinks. Att få ett sms om att hämta ut paket från SvensktKostTillskott är alltid lika spännande! Den här gången innehöll paketet Clif Bars, MUUUMS! De är absolut mina favoriter när det kommer till bars, utan tvekan(!!)
 
Dessa bars passar utmärkt till alla tillfällen i din vardag. Allt från en lång skoldag, till gymmet eller varför inte slänga ner i picknickkorgen? Det jag gillar allra mest med dessa bars är att de ger än "god mättnad" i jämförelse med andra bars. Själv tycker jag att Clif Bars har bra ingredienser som ger naturliga smaker, till skillnad från andra bars som bara smakar kemikalier!
 
Jag vill verkligen rekommendera er om Clif Bars med tanke på det jag skrivit ovan, men även för att de är veganska! Jag som själv är både laktosintolerant och pescetaraian tycker det kan vara svårt att hitta bars som passar mig. Om ni vill veta vad jag tycker om någon speciell smak får ni kommentera så uppdaterar jag inlägget! 
A M
 
Om du klickar på följande länk kommer du till barsen ovan: https://www.svensktkosttillskott.se/varumarken/clif_bar 
#1 - - Matilda Berlin:

Har faktiskt inte smakat dom, men kanske är dags att prova =) kram fining

#2 - - Alice:

Åh, har inte provat dessa, men ska göra det, älskar ju bars, haha! ^^ Kram.

#3 - - Anita:

Intressant, aldrig hört om dessa.. :D

#4 - - Amanda Forsman:

Åh dem vill jag verkligen testa!

#5 - - Bella:

Dom där är så goda!

#6 - - Hanna:

Vill testa!
Ja asså han är så otroligt underbar människa, han värderar bra saker och han är ingen svartsjuk människa heller utan du behöver aldrig oroa dig för att börja bråka om något löjligt som jag och exet gjorde, vi bråkade så fort jag typ skulle gå utanför dörren 😂

#7 - - Anonym:

Sv: Åh tack så mycket finis! Åh dem skulle jag vilja testa , bra tips :)

#8 - - elin:

Sv: Åh tack så jätte mycket finis! åh dem skulle jag vilja testa , bra tips! :)

#9 - - Days by Johanna:

Kanske skulle testa dem!

#10 - - Kattis:

Aldrig testat dessa faktiskt, tack för tipset!☺ Kram

#11 - - My:

De har jag faktiskt inte provat! Något att testa kanske :)

#12 - - Pauline Hurtig:

vilket bra tips!

#13 - - Pink Unicorn Metalhead:

Nice, ska testa dessa!
Jahaa vad kul! :) Vart på Malta åker du? och när? :)

#14 - - Erika:

Bra tips! :)

#15 - - Tilda Barkselius:

Har inte testat dessa men ska se till att göra det!

#16 - - Amanda:

Åh vill också testa dom 😃

#17 - - Jessica:

Dessa är så goda!

Till top