BRING (ME) SPORTSWEAR

Allmänt, Kläder & shopping / Bilder, Fashion, Hälsa, Kläder, Mode, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 23
Inlägget innehåller adlinks. Det var längesedan jag köpte något träningsplagg, tur att jag ska till London snart och shoppa!! Träningskläder lägger jag mer än gärna mina pengar på! Nedan har ni lite tips på snygga plagg som kommer från Bring Sportswear. Dem har mycket fint! 
A MBRING SPORTSWEAR

// MESH Sweater // Pink Pastel Top // Black Crop Top // Gray Tights // Red Tights // Pink Tights //
 
#1 - - Netti Starby:

Vilka läckra träningskläder! <3 Kramis

#2 - - Anita:

Bra snygga Tights :D

#3 - - Bella:

Så snygga plagg!

#4 - - Alice:

Åh, samma här, var också länge sedan jag köpte träningskläder! Börjar bli dags att investera i ett par nya tights, gärna svarta, mina är typ utnötta, haha! Kram.

#5 - - Emma Grann Fotografi:

Snyggt!!

#6 - - Jeanette:

Så snygga kläder! :)

#7 - - Erika:

Men åh, London. Så kul, älskar den staden!

#8 - - Amanda:

Åh vad snygga! :D

#9 - - Ida:

Älskar tightsen! :D

#10 - - Pauline Hurtig:

så snygga!

#11 - - JoJo:

jag köper hellre träningskläder än vanliga kläder och så har det varit för mig det senaste året xD hahah!

sv; tack, vad glad jag blir att du gillar bilderna :) är ju så sällan man är på dop, så det är extra mysigt när man väl är det :) hoppas allt är bra med dig tjejen! <3

#12 - - NICOLE:

Hon har så mycket snyggt :)

#13 - - Gabriella :

Riktigt snygga plagg!!

#14 - - Elsa:

Asså så snygga träningskläder! :)

#15 - - Ida Lindborg ♡:

Snygga!!

#16 - - Julia Svensson:

Såå snyggt!!

#17 - - MALIN:

Älskar hennes träningskläder! Så himla snygga! Kram

#18 - - Amanda Forsman:

Såå snygga!

#19 - - Sara Ekman:

Hennes träningskläder är så snygga :)

#20 - - Heléna:

Snygga :D Alltid kul med lite nytt!

#21 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Fina plagg:)

#22 - - Erika:

Snygga tights :)

#23 - - Nike Grääs:

Älskar byxorna!

Till top