VECKANS TRÄNING

Veckans träning / 2017, Basket, Bilder, Gym, Hälsa, Mål, Nöje, Träning, Vardag / Permalink / 28
Hej! Hoppas att ni har haft en mysig helg, imorgon drar skolan och jobbet igång igen! Jag tänkte som i vanlig ordning dela med mig av veckans träningspass. Är helt ok nöjd med veckans träningar, hade gärna velat klämma in ett till pass med kondition. Dock har mitt knä varit ett hinder, mitt högra knä har spökat och ställt till det för mig! I och med det har jag fått vara lite försiktigare.. Hur och vad har ni tränat i veckan, är ni nöjda? Jag har hunnit med yoga två gånger! 
 
Måndag- Vilodag
Tisdag- Sprang en mil + dans
Onsdag- Vilodag
Torsdag- Basketträning
Fredag- Ben och rumpa + yoga
Lördag- Dans (afro och zumba)
Söndag- Body pump + yoga
#1 - - NICOLE:

Så kul att ta del av! Hoppas du får en fin vecka :)

#2 - - Gabriella :

Härligt att starta veckan med en vilodag!!

#3 - - MALIN:

Vilken härlig träningsvecka du har haft :) Kram

#4 - - Tilda Barkselius:

Himla kul att få se!

#5 - - Ida:

Duktig du är!! :) Hoppas på att komma igång med löpning snart :)

#6 - - Hillevi:

Varit sjuk så har inte hunnit med någon träning alls knappt, så tråkigt :( Men denna vecka blir det ändring på det!

#7 - - Boel:

Bra jobbat med träningen :D

#8 - - Malin:

Härlig vecka! Hoppas ditt knä blir bättre! Jag han köra två styrkepass och hela 5 PW denna veckan 😄👍

#9 - - NICOLE:

SV: ja det var det :D

#10 - - Anita:

men oj, duktig du är som sätter upp schema för veckan !! :D

#11 - - Linda:

Så duktig du är!

#12 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Härligt med träning :)

#13 - - Emma Broberg :

Så härligt! Jag måste också komma igång med träning :)

#14 - - Jessica Högberg:

Oj, du tränar mycket!

#15 - - Therese:

Bra schema :D

Svar: Tack :D Ställningen har jag köpt på TGR :D Ja jätte fin kedja :D <3
Ja du kan kolla på Instagram, den kommer upp där snart :) Theresequeencom heter jag där :)

#16 - - Louise:

Så duktig du är!

#17 - - Sandra:

Låter så skönt! Inspo!

#18 - - Jeanette:

Vad härligt med så mycket träning :)

#19 - - Kattis:

Härlig träningsvecka du haft!☺
Själv är jag hyffsat nöjd med träningen men jag vill att det ska bli vår nu så jag kan springa ute...fast först ska jag köpa nya löparskor!😋 har ett halvplanerat mål om att springa ett lopp utomlands till hösten och ha det som motivation!
Kram

#20 - - JoJo:

så bra träningsvecka! :D själv så vilade jag hela förra veckan då jag inte kunde träna pga att jag knappt kunde sitta då jag var nytatuerad. men denna vecka ska jag köra igen hade jag tänkt ^^

sv; hihi tack, är såå nöjd!! :D ja, alltså det var ju inte så jätteskönt efter 3 timmar kan jag ju säga. xD då ska jag fixa bild på körsbären också nån dag :D
härligt med träning :) min helg var bra tack. har firat syrran som har fyllt år och så har jag och brorsan varit på hockey också :D

#21 - - Matilda Berlin:

Åhh vilken härlig träningsvecka du har framför dig!! =) Kram

#22 - - Erika:

Härligt att ha massa inplanerat :)

#23 - - Yohanna af Skovde:

Det låter som en grym träningsvecka!

#24 - - Amanda Forsman:

Härlig vecka :D

#25 - - Boel:

Träna får en verkligen att må bra :)

#26 - - Sara Ekman:

Aldrig kul när man har problem med knäna :/

#27 - - Ida Lindborg ♡:

Bra jobbat!

#28 - - N:

Låter som bra träning!!

Till top