VECKANS TRÄNING

Allmänt / Permalink / 32
Hej på er! Den här veckan har jag inte tränat speciellt mycket... Hade gärnat spenderat fler timmar på gymmet, eller åtminstone några långa prommenader! Tyvärr har tiden inte räckt till för det då jag har massvis med plugg och två olika jobb på det. Får se till att träna mer nästa vecka! Hur har du haft det med din träning den här veckan, är du nöjd? 
 
 Måndag - Vilodag
Tisdag - Rumpa & ben + dans
Onsdag - Yoga mindfulness + lite kondition
Torsdag - Basketträning
Fredag - Rumpa & ben
Lördag - Dans (afro & zumba)
Söndag - Basketmatch
 
#1 - - Alice Lindström:

Härlig träningsvecka!

#2 - - Ida:

Åh vad kul med basketmatch, önskar dig lycka till redan nu! =)

#3 - - Julia Persson:

Så synd när det är så mycket som kommer i vägen för träningen, själv har jag inte heller tränat så mycket den här veckan heller ;/

#4 - - Tilda Barkselius:

Härligt med många sorters danser!

#5 - - MATILDA:

Låter som en bra träningsvecka :D

#6 - - Yohanna af Skovde:

Jag har tränat 0 minuter! Nöjd? Njaa, men det var förväntat :)

#7 - - Ida Lindborg ♡:

braa jobbat!!

#8 - - Amanda:

Åh vad härligt! :D

#9 - - Gabriella :

Såå snygga tights!!

#10 - - ullie:

Tycker du är väldigt duktig!
Men tack raraste du vi hade en jätte mysig dag

önksar dej en fin vecka o fin måndag kramar

#11 - - Pauline Hurtig:

härligt!

#12 - - Frida:

Tack så mkt :)
Bra vecka!! Jag hoppas på en grym kommande träningsvecka jag med :)

#13 - - Therese:

Ser ändå ut som du fått till träningen rätt bra :)

#14 - - Sara Ekman:

Härligt :)

#15 - - J:

Skönt med yoga!

#16 - - Linda:

Åh så härligt!!

#17 - - Anita:

Men låter inte alls fel :D

#18 - - Adam:

Det är så gött o träna! Lycka till

#19 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Grymt!! :)

sv: :D

#20 - - Biggeros:

Ett hektiskt men roliga träningspass. Jag har även provat på Afro=)
Ha det bra🤗

#21 - - Anonym:

Jag vill verkligen börja träna! är inte nöjd med träningen haha :P

#22 - - Matilda Berlin:

Grym vecka! Jag ska precis iväg och kicka igång min med Grit Strenght! Kram

#23 - - Erika:

Härligt :) Här blir det inte mycket träning gjord.

#24 - - Sarah:

Kul me afro o zumba :)

#25 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lycka till med träningen! :)

#26 - - Josefine:

Skönt med träning!

#27 - - Amanda Forsman:

Härlig vecka :D

#28 - - J:

Snygga träningsbyxor!

#29 - - Jessica Högberg:

Inte så särskillt!

#30 - - Ida Lindborg ♡:

så bra tips!:D

#31 - - Ida Lindborg ♡:

....skrev på fel inlägg. Men bra jobbat! skulle det stå :D

#32 - - Malin:

Jag är supernöjd! Blev 3 pass styrka hemma och 3 promenader/powerwalks förra veckan 😄

Till top