VECKANS BLOGG - VINNARE

Tävlingar / 2017, Inspiration, Nöje, Tips, Tävlingar / Permalink / 14
Först och främst vill jag bara säga stort tack till alla er som var med och tävlade i veckans blogg! Det var otroligt många fina personer med grymma bloggar som deltog, kan säga er att det var jättesvårt att bara välja EN vinnare. Just därför kommer jag åtminstone att välja två lyckliga vinnare den här gången! 
A M
Dessa två bloggar är väldigt inspirerande, de bloggar om sin vardag och delar med sig av massa fina bilder! Klicka in och se om det var just du som vann eller hitta en ny blogg att följa! 
 
 
#1 - - Linda:

Åh så roligt :-)

#2 - - MALIN:

Stort grattis till vinnarna :) Kram

#3 - - Netti Starby:

Grattis till vinnarna :-D Kramis

#4 - - N:

Grattis :D

#5 - - Erika:

Hoppas du har en fin söndag :)

sv. Tusen tack <3

#6 - - Carro:

Grattis till dem :)

#7 - - Kattis:

Grattis till båda vinnarna, två bra bloggar!☺

#8 - - Flisan:

sv: grattis till dom :)

#9 - - Hillevi:

Grattis till dom! :)

#10 - - Alice Lindström:

Grattis till dom!

#11 - - Anita:

Grattis till dom! :D

#12 - - Sara Ekman:

Åh kul att jag vann :D

#13 - - Kaffehörnan:

Stort grattis
Har du de ofta

Svar: Kan tyvärr inte hitta din blogg för att svara på frågan, men jag har det kanske var 4:e vecka :D
Alice Malmström

#14 - - Matilda Berlin:

Men guu vad glad jag blir! Tusen tack finaste du! Kram <33

Till top