TRÄNINGSLISTA #2

Bilder, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Frukost, Frukt, Frågor, Gym, Hälsa, Kost, Mat, Mål, Nöje, Q / A, Svar, Tankar, Tonåren, Träning / Permalink / 22
En fredagskväll unnar jag mig gärna?

Maaaassa god mat och naturgodis! 

Hälsa för mig… 

Är ett stort intresse som jag verkligen brinner för!

Min favoritfrukost?

Gröt med massa goda toppings eller smoothiebowl!

// Recept finns HÄR //
 

Detta skulle jag vilja utöva? 

- Svår fråga... Jag tror inte att jag vet svaret på den frågan själv, jag får återkomma med ett svar framöver! 

Favoritidrottare? 

Lite tråkigt kanske men har nog inte någon speciell! Kanske Alexander Nylander, hockerspelare.

Så sover jag? 

För lite! För tillfället sovar jag upp till 8 timmar, hade gärna haft fler timmars sömn...

 
Detta klara jag mig inte utan:

Träningskläder, ganska obivous eller? Haha. 

Där tränar jag helst? 

- Utomlands på ett gym med en fet utsikt! Dröm!!

Detta tränar jag allra helst i?

Ett par snygga tights och ett linne.

#1 - - Anita:

Men snygga tights!! :D

#2 - - Linda:

Åh så snygga träningskläder! :-)

#3 - - Frida:

Visst :)
Kul lista! min favoritfrulle är också grät med en massa olika toppings!
Hade okså gärna tränat en massa utomlands , låter konstigt då jag bor utomlands, men jag har inte den där feta utsikten som du skriver om, hade velat dra på en tärningsresa :)

#4 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Kul att läsa :)

#5 - - Olivia:

Gillade träningsbyxorna på sista bilden :D

sv: åh tack :D
kramis

#6 - - sandra*:

Så rolig lista :D jag älskar natur godis, det är ju så himla gott =)

#7 - - Ida Lindborg ♡:

roligt och läsa :)

#8 - - Emma Broberg:

Jag brukar också sova ungefär 8 h, helt lagom :)

#9 - - lovisa:

utomhusgym med go utsikt - skulle ju till och med få mig att börja röra på påkarna :-D hehe.

#10 - - Sandra:

Ser ut som en asgod frukost! Åh, naturgodis!!

#11 - - Erika:

Härligt med så bra sömn, jag sover nog sämre än så.. förutom på helgerna :P

#12 - - Pauline Hurtig:

roligt lista :) naturgodis är så gott!

#13 - - Tuva Björnwall:

Kul att läsa :D

#14 - - Jessica Högberg:

Härlig lista och snygga tights!

#15 - - JoJo:

härlig lista! :D älskar att träna!!

sv; haha bra att man inte är ensam om att var klumpig :P
jag äter inte heller sushi så ofta. därför njuter man extra mycket när man väl äter det :)
hoppas du har en fin fredag! <3

#16 - - Malin:

Dina tights!! 👍👍

#17 - - ullie:

på lediga dagar försöker ja sova men annars runt sex tim skulle ja tro .
ja du ryggen o sånt är skit det tar så mycket energi blir helt slut utav detta
önskar dej en fin lördag

#18 - - Amanda:

Åh vad gott med smoothie bowl! :)

#19 - - Sarah:

Jaa god mat e ju ett måste på fredagar :)

#20 - - Photo by E M E R E L L A:

Vilket härligt inlägg :)

#21 - - Julia Persson:

Kul att läsa ;)

#22 - - Katie:

Gud vad god den frukosten ser ut =D

Till top