TRÄNINGSLISTA #1

Bilder, Träning & hälsa / Bilder, Frukost, Frukt, Frågor, Gym, Hälsa, Kost, Mat, Q / A, Svar, Träning / Permalink / 22
 I mina öron när jag tränar? 
Jag gillar peppande låtar! Lägger till nya låtar hela tiden på min träningslista på Spotify, det ska vara en snabb takt och rytm. Jag delar gärna med mig av lite tips framöver om ni vill, ni får gärna tipsa mig om era favvisar! 
I min träningsväska finns det?
Hörlurar, skor, träningshandskar, träningskläder, handduk, duschkräm och body lotion etc, underkläder och lås.
Favoritmuskel?
Först och främst magen men älskar ben och rumpa! 
Mål med träningen?
Självklart för en bättre hälsa och en ljusare framtid! Mer specifikt vill jag bygga mer muskler och vara starkare rent allmänt.
Favoritmat?
Favvomat måste jag nog säga att de flesta formerna av fisk är, gärna sushi! 
Då mår jag som bäst?
När jag hänger på gymmet och träningen går bättre än förväntat!
Favoritkonditionsträning?
Intervaller är nog det jag känner för mest om jag vill köra kondition, det ger bäst resultat! 
 
Mina bästa kosttips?
Minska på animaliska varor och ät mer proteinrika råvaror från växtriket! Själv är jag pesceterian och mår superbra! 
Favoritmellis?
Skulle egentligen kunna rabbla upp hela mitt skafferi som är fyllt med massa goda och nyttiga snacks! Absoluta favvisen är nog ägg och havregrynsgröt toppad med frukt och bär, nötter och olika former av nötsmör! Dock älskar jag avocadomackor/knäckebröd, smoothiebowl och kvarg med bär etc. Ni får gärna kolla in @foodiebyam på instagram om ni vill ta del av mina vardagliga mål! 
Då tränar jag som allra helst?
Strax innan lunch eller jättesent på kvällen! 
(Bilder lånade från WeHeartIt)
#1 - - Linda:

Åh, kul lista!!

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att få läsa! :)

#3 - - HTTP://nouw.com/carroat:

Härlig lista! Ja rean är kvar idag om du är medlem :)

#4 - - Pauline Hurtig:

härlig lista!

#5 - - Netti Starby:

Så kul läsning om din kost och träning! Kramis

#6 - - Emma Broberg :

Roligt att läsa lite om dina tankar :) Peppig musik är ju bäst när en tränar.

#7 - - Amanda:

Härlig lista! :D

#8 - - Alice Lindström:

Rolig läsning :)

#9 - - Jessica Högberg:

Vilken härlig pepplista!

#10 - - Carro:

Bättre nu?! :)

#11 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Kul att läsa :)

#12 - - Pauline Hurtig:

mellis är ju så gott!

#13 - - Erika:

Kul att få läsa dina svar :)

#14 - - Matilda Berlin:

Sååån härlig lista! Älskar ju verkligen att träna med =) Kram

#15 - - Louise:

Härlig lista!

#16 - - get in shape:

Rolig lista :D

#17 - - ullie:

usch ja det är jobbigt att vara i en sån här period.
hoppas på såt sålugn helg här kram kram

#18 - - Gabriella :

Roligt med en lista!!

#19 - - Therese:

Härlig lista :D

#20 - - Anonym:

sån inspo :D

#21 - - Julia Persson:

Kul att få läsa!

#22 - - Malin:

Här hemma har vi börjat äta lite mer vegetariskt. Eller åtminstone byta ut kötttet för vi äter fortfarande mycket mjölk, grädde osv. Men det är så otroligt gott med vegetarisk mat och man blir inte så tung i magen som av kött :)

Till top