TRÄNA MED SNYGGA KLÄDER

/ Permalink / 26
Ni vet ju hur mycket jag älskar träningskläder! Jag gör nog nästan upp till en order i veckan på nya träningskläder, hehe. Men ni måste väl hålla med att man aldrig kan ha för mycket träningskläder, det är ju jättebra att variera med? Det är skönt, roligt, motiverande och framför allt snyggt! Ingen kan tacka nej till det. Jag tänkte tipsa er som träningsplagg från Bring Sportswear, har tipsat om de tidigare! Ni kanske känner igen märket? De har vädligt snygga kläder, superfint med matchande byxor och sportbh! 
A M
FAVORITER från BRING SPORTSWEAR

// Green 1. // 2. // Neon 3. // 4. // Blue 5. // 6. // Nude 7. // 8. //
Sponsrat inlägg.
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med lite nytt, man kan ju som sagt inte ha för mycket träningskläder ;)

#2 - - JoJo:

snygga!! :D jag älskar snygga träningskläder. det gör träningen så mycket roligare :)

sv; det ska du vara nöjd med. det är ju en jättebra start på året! :) haha tack fina du. är som sagt bättre än ingenting alls. jag måste sluta ha så höga krav på mig hela tiden när det kommer till träningen xD

#3 - - Frida:

Tack så mkt fina du :*
Grymt snygga träningskläder! Jag ska få hem lite nytt idag som jag beställt från England, får se om de sitter bra :)

#4 - - Days by Johanna:

Riktigt snygga!

#5 - - Jessica Högberg:

5 och 6 var snygga!

#6 - - Kattis:

Hehe gjorde faktiskt en beställning så sent som igår på nya träningsbyxor och skor!😋
sv: väldigt trevlig park att besöka!

#7 - - sandra*:

Grymt snygga träningskläder :D

#8 - - Amanda:

Så snygga! 😃

#9 - - elin stridh:

ja, det är så himla gott :D

#10 - - Erika:

Alltid skoj.. jag tränar ju i princip dock aldrig, så köper inte så mycket ;D

#11 - - Maria Sjöström:

Nu är vinnarna av Veckans Blogg uppe, kika in för att se om just DU vann eller passa på att delta i den nya omgången :D

#12 - - ullie:

har även träningsbyor att jobba i så ja gillar dem massa ånga fina

fin tisdag kram

#13 - - Days by Johanna:

Ja en riktigt härlig helg :) Hoppas du med haft en bra helg :)

#14 - - Gabriella :

Såå snyggt med matchande!!

#15 - - Yohanna af Skovde:

Men rackarns så snygga grejer!

#16 - - N:

Snyggt!

#17 - - Boel:

Snygga :D

#18 - - Jeanette:

Så snygga träningskläder :) Jag måste verkligen köpa lite nya

#19 - - Tilda Barkselius:

Snygga träningskläder är verkligen underbara!!

#20 - - MALIN:

Dessa är så himla läckra! Kram

#21 - - Ida Lindborg ♡:

Snyggt!

#22 - - Malin:

Älskar att se matchande byxor och bh! Synd bara att jag inte äger något sådant set än...

#23 - - Hanna:

allt är så snyggt!

#24 - - Alicia:

Bring har snygga kläder!!

#25 - - Hillevi:

1an var ju riktigt snygg!

#26 - - Ida Lindborg ♡:

Så snyggt!

Till top