THIRSTY?

Bilder / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Mat, Nöje, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 21
Jag som aldrig brukar vinna har vunnit hela tre kartonger fyllda med tre olika smaker från VitaminWell! Fick även hem en regnkappa från Stutterheim som jag är totalt förälskad i, den får ni se bilder på framöver! Min favvis av smakerna nedan är ananas och grape, så himla god! 
A M
#1 - - Louise:

Men åh vad kul att du har vunnit! Jag älskar dom där, så himla goda!!

#2 - - Pauline Hurtig:

vad roligt att du vann! dom ser goda ut :)

#3 - - Anonym:

härligt med vinst :D

#4 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

men åååh underbart :D

#5 - - Sarah:

det är min killes syrra som fylde år hehe men tack en så hehe

#6 - - Kattis:

Åh min favoritdryck just nu...köper ofta VitaminWell. Superpris ju!
sv: Vi får se...kanske blir bilder sen när jag fått hem kläderna!:)

#7 - - Erika:

Älskar deras drycker! Inte dumt att vinna dem :)

#8 - - Erika:

Älskar deras drycker! Inte dumt att vinna dem :)

#9 - - Hanna:

åh ren kärlek!

#10 - - Celine:

Haha hjälp det var inte lite!

#11 - - sandra*:

men åh så kul att du vann, den med ananas ser ju hur god ut som helst älskar verkligen ananas :D

#12 - - Tilda:

Men åh vad kul! Grattis fina du <3

#13 - - Gabriella :

Åh såå roligt, det hade ju inte suttit helt fel!!

#14 - - JoJo:

vad roligt! grattis! :D dom är ju såå goda!

sv; vad kul att du gillar listan jag gjorde :)

#15 - - Malin:

Men vilken enligt vinst 😄

#16 - - HTTP://nouw.com/carroat :

Åh så roligt! :)

#17 - - Tilda Barkselius:

Men vilken underbar vinst!!

#18 - - Yohanna af Skovde:

Men vilken grym vinst! :)

#19 - - Amanda Forsman:

Åh så roligt, jag har aldrig smakat det :)

#20 - - MALIN:

Haha men åh, vilken härlig vinst! Kram

#21 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh älskar de där :)

Till top