SWIMWEAR

Tips / 2017, Fashion, Kläder, Mode, Tankar, Tips / Permalink / 21
Åh vad jag längtar till sol och vämre! Jag vill kunna gå runt i tunna kläder och ligga på stranden med snygga bikinisar! I det här inlägget tänkte jag tipsa er om massa fina badkläder från den HÄR hemsidan. Dem har verkligen massa snyggt, allt från väskor till klänningar! Kan säga er att detta bara är NÅGRA av dem jag tyckte va riktigt snygga! Jag skulle kunna tänka mig badkläder med palmblad på i sommar! Kan du tänka dig någon av dem nedan? 
A M
 // 1. // 2. // 3. // 4. //
// 5. // 6. // 7. // 8. //
Sponsrat inlägg.
#1 - - Malin:

Jsg måste införskaffa mig en ny bikini till sommaren! Så kul att shoppa men jag har svårt med storlek så lite jobbigt att beställa :/

#2 - - HTTP://nouw.com/carroat :

Åh så många fina :)

#3 - - snie.blogg.se:

jag läängtar till våren!!

#4 - - Matilda Berlin:

Guu vad snygga! Måste börja leta bikini till Thailandsresan =)

#5 - - Therese:

Snyggt!!

#6 - - HTTP://nouw.com/carroat:

Tack så mycket! :)

#7 - - Louise:

Åh så snygga!!!

#8 - - Kattis:

Åh ja, längtar som en tok efter sommar nu och bikinin med palmbladen var ju grymt snygg!☺

#9 - - Julia Persson:

Så fina!

#10 - - Erika:

Fina men nog ingen i min smak riktigt :)

#11 - - Linda:

Såå fina!!

#12 - - MATILDA:

Så snygga! :D

#13 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fina :)

#14 - - Therese:

Svar: Tack :D Japps gör jag, följer ett schema :D

#15 - - Karin:

Jag gillar verkligen åttan! Jag har svårt för andra axelband på bikini än just dom då det för mig känns som man blir strypt av knutna.. Känns även säkrare med sådana som på åttan ;)

#16 - - Celine:

Så snygga!

#17 - - Ebba Klara Maria:

Men hjälp vad snygg baddräkten på bild nummer tre var! Har nog aldrig ägt en baddräkt, men 2017 kanske är året då det sker ;)

#18 - - Pauline Hurtig:

snygga!

#19 - - Jessica:

Så snygga!

#20 - - Sarah:

Ja älskar bikini :)

#21 - - Sarah:

Ja älskar bikini :)

Till top