MILEN PÅ 46 MINUTER + DANS

Träning & hälsa, Vardag / 2017, Bilder, Frukt, Gym, Hälsa, Instagram, Kost, Mat, Nöje, Sport, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 19
Godmorgon! Redan onsdag och mitt inne i andra veckan på nya året, tiden går fort! Igår drog skolan igång för min del, som tur var det bara en kort dag. Gick direkt till gymmet efter lunchen och besämde mig för ett ordentligt konditionspass! Jag har inte tränat hög puls på den senaste tiden pga förkyldning... Och det gick förvånansvärt bra, bättre än jag trodde! Till en början tänkte jag bara springa 5 km, men det slutade med att jag sprang yttligare 5! Har inte sprungit en mil på ett bra tag, det kändes bra efter förutom att mitt högra knä gjorde ont när jag klev av bandet, det var lustigt att jag inte kände något medan jag sprang. Av någon konstig anledning brukar det alltid komma efter? Får se hur jag känner framöver, orkar inte med någon knäskada nu inte, inte på det nya året!
Några timmar senare var jag tillbaka på gymmet och det var dags för ett danspass, det gick superbra! Träffade på mina bf's som också skulle dansa, vi hade superkul! Idag hinner jag dessvärre inte med någon träning tyvärr, slutar sent och är uppbokad ikväll. Får köra extra hårt på torsdag och resten av passen jag ska fullfölja denna veckan! 
A M
 // En tidigare fruktallrik jag gjorde // Citat // 
#1 - - Louise:

Duktig du är!

#2 - - Kattis:

Härligt och grymt bra tid!☺ kanske inte är helt dumt med en vilodag idag om knät gjorde lite ont igår.
sv: haha den var jättegod!

#3 - - Pauline Hurtig:

härligt med dans!

#4 - - Emma Grann Fotografi:

Hejja dig! :D

#5 - - Erika:

Förr när jag sprang hade jag likadant fast i benet, fick ont först efter jag sprungit. Inget vidare!

#6 - - snie.blogg.se:

oh så duktigt!!!

#7 - - Jessica Högberg:

Oj det var en bra tid. Hoppas knät slutat göra ont

#8 - - Lina:

Gud vad duktigt att gymma!! Skulle själv verkligen vilja börja, speciellt gå på pass.. Vi får se hur det blir i framtiden. ;)

#9 - - Days by Johanna:

Bra jobbat!

#10 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det låter ju helt otroligt, vad himla cool du är :D Jag ska börja träna mer och mer och mer nu snart, men jag har så lite ork. Jag vet inte varför...

#11 - - Gabriella :

Åh såå roligt med dans!!

#12 - - MALIN:

Vad duktig du är! Bra jobbat! Kram

#13 - - Hillevi:

46 minuter?? You go girl!

#14 - - Amanda:

Men vad härligt!! :)

#15 - - Matilda Berlin:

SHIIIIT vad du är grym! Jag håller med om att konstigt nog känns allt sånt efteråt men aldrig undertiden som man kör. Så skumt! Kram

#16 - - Boel:

bra jobbat!

#17 - - Tilda Barkselius:

Härligt att ni fick en kort första dag :)

#18 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att passet gick bra! :)

#19 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så härligt med dans :)

Till top