KÖR PÅ KLÄNNING!

Tips / 2017, Bilder, Fashion, Kläder, Mode, Nelly, Outfit, Tankar, Tips / Permalink / 28
Kolla in vilka snygga klänningar?! Jag har verkligen fått upp mina ögon för klänningar på senaste tiden, var inte alls intresserad av det för ett par år sedan. Dem ni ser nedan är från Nelly, dem har verkligen ett stort utbud av massa snygga klänningar! Har ni någon klänning från Nelly?
A MTVÅ SUPERSNYGGA KLÄNNINGAR FRÅN NELLY.COM
// 1. Knitted dress // 2. Suede dress //
Sponsrat inlägg.
#1 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh så snygga!

#2 - - Susanna:

Å så fina klänningar :) Speciellt den till höger <3

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så fina! :)

#4 - - Yohanna af Skovde:

Tycker de var sjuukt fina! :)

#5 - - HTTP://nouw.com/carroat:

Så fina!

#6 - - Hanna:

Sjukt snygga!
Jasså det krävs inte mycket för att kroppen ska säga emot om man säger så!

#7 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snygga

#8 - - Pauline Hurtig:

älskar att ha klänning! finns dock väldigt få som det går att amma i :/

#9 - - Louise:

Så snygga!

#10 - - HTTP://nouw.com/carroat :

Träningen gick fint, härligt pass att starta med! Men alla hade med sina bebisar så nästa gång kan Joline följa med :)

#11 - - Kattis:

Jag är fortfarande inne i min "gillar inte klänningar"-period! Tycker alltid dom passar bättre på andra än på mig!😋

#12 - - Erika:

Har en del klänningar från nelly, tycker dem är så bra och fina :)

#13 - - Hillevi:

2an <3 <3

#14 - - JoJo:

vilka fina! :D

sv; gör det. jag tycker att dom är superbra! :D
hoppas din vecka har varit fin tjejen!
kram

#15 - - Gabriella :

Såå fina!!

#16 - - Days by Johanna:

Snygga! Har ingen ingen klänning därifrån, beställer aldrig online då jag är så ojämn i storlekarna :(

#17 - - Julia Persson:

Sjukt fina!

#18 - - Therese:

Snygga! :D

Första bloggen är hyllad i A Great bloger - According to us, gå gärna in och kolla :)

#19 - - Tilda Barkselius:

Jag har också börjat gilla klänningar mer och mer. De två var riktigt fina!

#20 - - Anonym:

snygga :)

#21 - - MALIN:

Klänningen till höger är så fin! Kram

#22 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har typ bara klänningar från Nelly. De är billigast och bäst ;)

#23 - - Mirjam Therese:

Alltså tvåan har jag spanat på HUR länge som helst. Vet att det inte är min typ av klänning egentligen så har hela tiden lyckats hindra mig själv från att köpa den men går in och kollar på den typ en gång i veckan x')

#24 - - Frida:

Snyggt! gillar verkligen den andra!
Jag kommer nog att lägga upp bilder när jag har på mig dem ;)

#25 - - Erika:

Önskar dig en superfin helg :)

#26 - - Malin:

Älskar klänning! Fick hem en militärinspirerad klänning från Nelly förra veckan 😍

#27 - - Ida Lindborg ♡:

Så snygga!

#28 - - NICOLE:

Jättesnygga!

Till top