IN MY NEW PANTS

Allmänt, Träning & hälsa / 2017, Fashion, Hälsa, Kläder, Mål, Samarbete, Tips, Träning / Permalink / 27
Jag får nog ta och göra en egen kategori för alla mina nya träningstights, haha! Igår invigde jag mina nya träningstights från Better Bodies, i ett samarbete med Svenskt Kosttillskott! Cyklade direkt från skolan till gymmet och körde ett pass med ben och rumpa samt några magövningar. Körde även ett danspass på kvällen, hur kul som helst! Måste verkligen säga att de här var dem skönaste tightsen jag någonsin haft på mig, dem sitter otroligt bra, även när jag dansar! Jag har tidigare aldrig provat något plagg från Better Bodies och jag hade absolut inte tackat nej till att testa fler plagg! Framöver måste jag se till att införskaffa mig lite fler träningstoppar, har bara samlat på mig massa tights på senaste tiden. Dock kan man ju aldrig ha för många utav det!! Ellerhur?
 
Om ni är sugna på att spana in vad Better Bodies har att erbjuda kan ni klicka in HÄR, jag uppmanar verkligen er till att köpa hem ett par tights! Om ni inte är sugna på det har dem allt från linnen till hoodies, både för killar och tjejer. Kan inte tänka mig annat än att de plaggen är lika sköna som mina snygga tights!!! Det jag tycker bäst om med just mina tights är att de har en högmidja, superskönt! 
A M
 
// HÄR hittar ni mina tights // 
Sponsrat inlägg.
#1 - - Linda:

Gud så snygga!!

#2 - - Bella:

Riktigt snygga!

#3 - - Netti Starby:

Åh vilka super snygga tights! :-D Kramis

#4 - - Matilda Berlin:

Åh vad snygga! Finns ju inget bättre än tights som sitter som en smäck =) Kram

#5 - - Jasmine:

Dem var verkligen snygga! Älskar mönstret :D

#6 - - Frida:

Snygga! Alltid roligare att träna med nya träningsplagg! :)

#7 - - Pauline Hurtig:

finns verkligen mycket snygga träningskläder!

#8 - - Carro:

Så snygga!

#9 - - Sandra:

Men shit va snygga!! :)

Svar: Ja! Skolan är igång men inte så farligt med plugget faktiskt! Såklart det finns saker att göra men så länge en inte skjuter upp är det inte jobbigt!

#10 - - Kaisa:

Snygga!!

#11 - - Erika:

Vilka snygga :)

sv. Nej träning är inte min grej, kan på höjden snöra på skorna och bege mig ut i skogen på en löprunda :)

#12 - - Jessica Högberg:

Så härligt när man hittar rätt!!

#13 - - Celine:

Så snygga!

#14 - - Tuva Björnwall:

Så snygga!!

#15 - - Julia Persson:

Sjukt snygga!

#16 - - Therese:

Jätte fina :D

#17 - - Tilda Barkselius:

Gud så snygga!!

#18 - - Gabriella :

Såå snygga!!

#19 - - sandra*:

Dem var verkligen hur snygga som helst :D gillar färgen!

#20 - - Anita:

Snygga!!

#21 - - Matilda:

Så jäkla snygga ju!!

#22 - - Matilda:

Så jäkla snygga ju!!

#23 - - Amanda Forsman:

Så fina! :)

#24 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Så galet snygga!

svar: Tack så enormt mycket för ditt stöd gällande min hund. Det är riktigt svårt nu och det betyder så mycket. ❤

#25 - - ullie:

ja men de e ju jäte snygga!!
ja är tyvärr inne i en ond period nu me mycket värk så hoppas det släpper snart men tack rara ändå

#26 - - Ida:

Snygga! :D

#27 - - Angelica:

Vilka snygga!

Till top