IN MY CALVINS

Bilder / 2017, Bilder, Fashion, Kläder, Mode, Nöje, Outfit / Permalink / 20
 Utan att överdriva så tycker jag verligen att INGEN har bättre och skönare underkläder än Calvin Klein! Haha jag har testat alla underkläder som finns vettni! Ett extra stort plus är att det finns ett otroligt stort utbud med massa olika snygga modeller. Jag fick ett set förra året som jag mer än älskar, så himla bekväma! Missa inte veckans träning som kommer upp ikväll! 
A M
 
#1 - - Amanda:

Dom är så snygga! :D

#2 - - Tilda:

Helt kär i dom! <3

#3 - - Linda:

Gud så snyggt!!

#4 - - Malin:

Är så sugen på att köpa hem och prova då det är många som rekomenderar Calvin Klein :)

#5 - - Tuva Björnwall:

Väldigt snygga är dom också!!

#6 - - Matilda Berlin:

Sååå snyggt! Inspo på HÖG nivå ;) Kram

#7 - - MISS MOA :

Åhh älskar ck underkläder!!! Håller verkligen med, dom är de skönaste man kan ha!!

#8 - - Julia Persson:

Calvin klein är så snygga och sköna :)

#9 - - Erika:

Härligt när man hittar perfekta underkläder :)

#10 - - Emma:

Snyggt!!

#11 - - Carro:

De är så snygga!!!

#12 - - Photo by E M E R E L L A:

Tack snälla :) Hoppas det var till någon hjälp :)

Åh jag älskar också Calvin underkläder, har ett 10 tal av dem och kan typ inte ha annat nu :D

#13 - - GETINSHAPE:

Älskar Calvin Klein underkläderna, skönaste som finns :D

#14 - - Ida:

Dem är ju så snygga och sköna :)

#15 - - Sandra:

Dem är så snygga! :)
Sv: Tack så mycket! Jag älskar yoghurtdoppade cashewnötter! Vilken är din favorit?

#16 - - Photo by E M E R E L L A:

Tack så mycket :)

#17 - - Pauline Hurtig:

så snygga!

#18 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

åh, så snygga, har sett och önskat mig i evigheter... en vacker dag så ^^

#19 - - Sara:

De är riktigt snygga!

#20 - - J:

Supersnyggt faktiskt!!

Till top