HÅRPRODUKTER

Allmänt, Skönhet, Tips / 2017, Fashion, Hälsa, Skönhet, Tips / Permalink / 24
Jag har så länge jag kan minnas hatat mitt hår, tycker varken om färgen eller sturkturen! För någon månad sen fick jag hem produkterna som ni ser nedan och dem funkar verkligen superbra till mitt hår. För det första så luktar dem otroligt gott, men sen är dem jättebra för mitt hår som aldrig vill samarbeta! Extra stort plus är att produkterna är gjorda på svenska råvaror! 
A M
 
// Rootlift Mousseen spraymousse som skapar volym från hårrötterna utan att kännas klibbig. Ger stabilitet och stöd vid styling och föning. // 
 
// Leave-in treatment BB cream, en kräm som tar bort frissighet och ger naturlig glans. Den reparerar, återfuktar, skyddar och jämnar ut fjällskiktet på håret. Min favorit av dem alla tre, är även värmeskyddande, färgbevarande
och förbereder håret för styling. Stort tips! //
 
// Dryclean, ett torrshampo spray som kan bygga upp en otrolig volym! Mattar ner fet hårbotten och fräschar upp håret mellan shamponeringar. Perfekt för de delar av håret som behöver extra volym eller en snabb uppfräschning. Passar självklart både korta och långa hår. //
#1 - - snie.blogg.se:

jag har så torr hårbotten o skulle behöva nåt super till mitt hår!!

#2 - - Linda:

Åh vilka bra tips!

#3 - - Pauline Hurtig:

kul med tips!

#4 - - Rebecca Fexby:

ser intressanta ut, måste testa :)

#5 - - J:

Bra tips!

#6 - - Matilda Berlin:

Åhh! Superbra tips! Har också ett hår som är långt ifrån samarbetsvilligt... Kram <3

#7 - - Erika:

Härligt att du hittat rätt :)

sv. Nej, inget träningspass inbokat ;) Har nog inte tränat på ett år snart, haha..

#8 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh, jag hatar mitt hår också! Tack för tipset!

#9 - - Therese:

Är de bra? :)

#10 - - Biggeros:

Dryclean ska jag nog testa. Har aldrig provat torrschampo 🤗Kram

#11 - - sandra*:

Bra tips :D dem verkar hur bra som helst =)

#12 - - Ida:

Vilket bra tips, är du nöjd med det? Kram

#13 - - Gabriella :

Roligt med tips!!

#14 - - N:

Bra tips!

#15 - - sandra:

bra tips!

#16 - - Malin:

Så kul att få prova nya produkter spm fungerar 😄

#17 - - JoJo:

så bra tips och så fina förpackningar på produkterna :D

sv; du får ta och äta sushi nån dag :) ja det var tråkigt, för det blev inställt gången innan vi också skulle ses.
hoppas du har en fin kväll tjejen! :)

#18 - - Yohanna af Skovde:

Deras torrschampo är grymt!

#19 - - Jessica Zederfeldt:

Gillar också den serien! Kul med tips :D

#20 - - Amanda:

Åh så bra tips! :D

#21 - - ullie:

Bra med tips.
ja har svårt att hitt något bra tycker ja

#22 - - Jasmine:

Vad roligt att du hittat något som passar dig och ditt hår :D

#23 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Kul när man hittar något som fungerar :)

#24 - - Josefine:

Måste testa :D

Till top