BODY PUMP

Träning & hälsa / 2017, Bilder, Gym, Hälsa, Mål, Nöje, Tankar, Tips, Tonåren, Träning / Permalink / 7
I söndags morse var jag på plats på gymmet för att testa body pump för första gången! Jag har länge funderat på att testa det passet med tanke på att jag älskar styrka, dock har det aldrig blivit av förrä NU! Äntligen har jag testat det och jag kan säga er att det var riktigt tufft men riktigt kul! Efter en halv timme kände jag mig nästan helt färdig kroppen bara skakade och då återstod ännu en halvtimme! 
Vi körde igenom alla kroppens stora muskler; rumpa, ben, biceps, triceps m.m. Jag tycker att body pump passar för alla i och med att man använder sig av fria vikter. Du bestämmer precis hur mycket du vill köra och kan anpassa dig efter hur du känner dig. Vill verkligen tipsa er om den här typen av träningspass, speciellt ni som inte är jättesäkra på hur man går till väga när man ska använda sig av skivstång. Ni går igenom hela kroppen och formar musklerna! Jag kommer lätt att köra det här passet fler gånger! Jag har träningsvärk än idag, har inte tränat armar på länge, kan nog vara därför... I måndags kunde jag knappt lyfta armen, haha! 
A M
#1 - - Amanda:

Åh vad härligt! Det är ett riktigt jobbigt pass :)

#2 - - Linda:

Grymt :-)

#3 - - N:

Måste prova det!!

#4 - - snie.blogg.se:

vad härligt!!

#5 - - Louise:

Kul med body pump!

#6 - - Tilda Barkselius:

Har hört att bodypump ska vara en av de bästa träningsmetoderna :)

#7 - - Gabriella :

Så roligt!

Till top