BEN- OCH RUMPPASS + YOGA

Bilder, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Hälsa, Mål, Nöje, Träning, Vardag / Permalink / 27
Igår bestämmde jag mig för ett ben- och rumppass tillsammans med mina två kompisar! Har inte kört såhär hårt med benen på ett bra tag, det känns galet skönt idag! Vi tog oss direkt till gymmet efter skolan och var där strax efter 2. Vi började med en snabb uppvärmning på bandet och vidare till alla ben- och rumpövningar. När klockan närmade sig halv fem var vi färdiga och hade även hunnit med magövningar, jag fortsatte en timme till på gymmet med ett yogapass! Jag vet inte vad man "FÅR" göra när man går på yoga, får man träna innan eller/och efter? Om någon vet får ni gärna skriva en kommentar, jag är nyfiken! Efter ett hårt pass och en avkopplande yoga satte jag mig på cykel och for hem, halkade nästan... Men jag överlevde, haha! Ha en fin helg! Glöm inte bort Veckans Blogg, HÄR hittar ni den! 
A M
 
// Fanny och jag innan passet // 
#1 - - HTTP://nouw.com/carroat:

Härligt med träning :)

#2 - - Anita:

Ååh... Yoga skulle jag vilja testa :D

#3 - - Linda:

Duktiga ni är :-)

#4 - - Jessica Högberg:

Så duktig du varit då! Yoga måste jag prova någon gång...

#5 - - snie.blogg.se:

vad härligt!! duktiga ni är!

#6 - - Kattis:

Härligt! Är nog inga problem att träna i samband med yoga men bästa är nog som du gjorde att du avslutade med yoga! Ska själv dra iväg nu och använda mina nya träningskläder!☺
Fortsatt trevlig lördag!

#7 - - Louise:

Så duktiga ni är!

#8 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Heja dig, låter jätteroligt :D :D

#9 - - Louise:

Hej! Jag har precis startat en ny blogg, vore super kul om du ville kika in och berätta vad du tycker om den. Sen får du gärna lämna en kommentar om vad du gillar att läsa om på bloggar.

Ha en fortsatt bra dag. Kram :)

#10 - - JoJo:

det låter som ett väldigt lyckat pass. kul! :D

sv; det tycker jag du gör rätt i :D
hoppas du får en fin lördag tjejen. händer det nåt kul? :)

#11 - - Julia Persson:

Härligt!

#12 - - Beatrice:

Duktiga ni är, alltid kul med träningssällskap! :D

#13 - - Erika:

Härligt med så mycket träning :) Skön start på helgen!

#14 - - NICOLE:

Så skönt :D

#15 - - Netti Starby:

Bra jobbat! :-D Kramis

#16 - - Malin:

Åh så härligt! En rejäl genomkörare blev det med andra ord :)

#17 - - Gabriella :

Härligt!!

#18 - - Amanda:

Åh vad härligt! 😃

#19 - - Ida:

Yoga är alltid härligt! :) Rumpass med! :)

#20 - - Sara Ekman:

Härligt :)

#21 - - Boel:

Bra jobbar :D

#22 - - Amanda Forsman:

Härligt att träna :D

#23 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så härligt med yoga :)

#24 - - NICOLE:

Hoppas du har en härlig kväll :)

#25 - - Ida Lindborg ♡:

Härligt med träning!!

#26 - - Ida Lindborg ♡:

Åh härligt med träning!

#27 - - Pauline Hurtig:

härligt!

Till top