508 FLOORS CLIMBED

Allmänt, Träning & hälsa, Vardag / 2017, Gym, Hälsa, Mål, Nöje, Träning, Vardag / Permalink / 18
Jag förstår inte hur jag orkade? Kanske pga av energiöverskott med tanke på att jag drack en AminoPro innan passet? Haha jag har ingen aning! Det började med att jag tänkte värma upp en halv timme på "Stair-climber", ni kanske förstår vad jag menar om jag säger en maskin med "rullande" trappor? Det slutade med att jag ökade tiden gång på gång och klev av maskinen när jag hade uppnått 100 minuter, dvs 1 och 1/2 timme. I vanliga fall brukar jag köra max 30 minuter och brukar redan då vara heeeelt slut! Bara efter 10 minuter brukar svetten rinna som tusan! Tänk er efter 100 mintuer, man kunde nästan vrida ur min tröja...
Efter det blev jag hämtad av min vän och hennes mamma och tog mig vidare till ett annat gym längre bort (samma anläggning). Där var jag "pt" för min kompis som vill ha tips om bland annat mina magövningar. Vi körde igenom ett par övningar för magen och även några ben övningar, jag var verkligen helt slut! 
Nu ska jag ta och göra mig en god frukost och sedan traska vidare till gymmet för två danspass! Trevlig lördag på er! 
A M
 
// Snack och AminoPro med smak av vattenmelon, 3/5 poäng!! // Skakig selfie efter Stair-climber.. // 
#1 - - Linda:

Bra jobbat!

#2 - - Matilda Berlin:

Men WOW vad grym du är! =) Kram

#3 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

wow! grym är du! älskar AminoPro, dricker det varje dag :)

#4 - - Pauline Hurtig:

nötter <3

#5 - - Olivia:

grymt!

sv: Haha ja självklart :D
kramis

#6 - - Fröken:

Heja, heja! Bra jobbat! :-)

#7 - - Amanda:

Shit vad duktig du är! :)

#8 - - Photo by E M E R E L L A:

Tack snälla :) Åhh vad detta får mig att längta tillbaka till gymmet :)

#9 - - Beatrice:

jäääävlar vad duktig du är! :D

#10 - - Celine:

Men wow så duktig!!

#11 - - Ida:

wow så duktig!! :)

#12 - - Erika:

Härligt kämpat :)

#13 - - Photo by E M E R E L L A:

Tack snälla :)

Oj vad du är duktig på gymmet :)

#14 - - Gabriella :

Wow jag förstår verkligen att du måste ha varit helt slut efteråt!! Bra jobbat!!

#15 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Bra jobbat!

#16 - - Mikaela:

wow! Duktigt :D

#17 - - Tilda Barkselius:

Men wow hur klarar du av all denna träning?? Hoppas du vilade ordentligt när du kom hem hahah :)

#18 - - Malin:

Vad härligt! Finns nog ingen bättre känsla än närmar e helt slut efter ett pass ^^

Till top