VECKANS TRÄNING

Allmänt, Veckans träning / 2017, Basket, Gym, Hälsa, Kost, Mål, Nöje, Träning / Permalink / 34
Hej! Hoppas ni har haft en härlig helg och vecka! Jag har haft en ganska lugn och skön vecka, både när det kommer till träningen och skolan. Har inte riktigt fått till några bra pass i veckan som jag verkligen är nöjd med... Får se den här veckan som en liten återhämtning av förra veckan! Vad har ni tränat i veckan? 
A M
 
Måndag - Vilodag
Tisdag - Kondition, sneda magmuskler och rumpa + Box + Dans (3 olika pass) 
Onsdag - Raka magmuskler & Yoga
Torsdag - Basketträning
Fredag - Kondition
Lördag - Dans (afro & zumba) + power walk
Söndag - Basketmatch (senare idag)
 
#1 - - snie.blogg.se:

bra träningsvecka!

#2 - - Linda:

Grymt jobbat!!

#3 - - ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Låter som en härlig vecka :)

#4 - - NICOLE:

Det finns såna veckor med :) Hoppas nästa blir lite vassare :D Kram

#5 - - Carro:

Kul med varierad träning. Jag gör veckans tredje pass i eftermiddag, indoor walking blir det :)

#6 - - Carro:

Kul med varierad träning. Jag gör veckans tredje pass i eftermiddag, indoor walking blir det :)

#7 - - Matilda Berlin:

Vad tråkigt att du inte fått till något superpass, men det kommer säkert nästa vecka!! Kram <3

#8 - - Pauline Hurtig:

Låter som en härlig träningsvecka!

#9 - - Bella:

Zumba är så roligt!

#10 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Träna är något av det bästa verkligen! :)

#11 - - Ida:

Åh vad duktig du är!! :)

#12 - - Jeanette:

Vad roligt med zumba :)

#13 - - Erika:

Synd att du inte var nöjd med passen!

#14 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

jag har tränat snowboard, inre och sneda magmuskler och... det var nog det :)

#15 - - Julia Persson:

Härligt!

#16 - - Therese:

Har inte tränat något alls faktiskt. Jag tänkte jag skulle kommit igång med mina powerwalks men jag blev sjuk :(

#17 - - Gabriella :

Åh så roligt med zumba!!

#18 - - JoJo:

återigen en sån bra träningsvecka för dig :D

sv; vad kul att du gjorde det. jag måste själv prova göra det nån dag! :D hoppas din helg har varit fin. är synd att dom är över så snabbt. haha! <3

#19 - - JoJo:

återigen en sån bra träningsvecka för dig :D

sv; vad kul att du gjorde det. jag måste själv prova göra det nån dag! :D hoppas din helg har varit fin. är synd att dom är över så snabbt. haha! <3

#20 - - Amanda Forsman:

Låter som en härlig vecka!

#21 - - Amanda:

Åh vad härligt! :)

#22 - - ullie:

Du är så duktig
usch ja vet ja måste köpa allt i bland eller liksom härma efter lite det är ju så himla mysigt att kika in där eller som ja har flera norska inredare på instagram ja blir ju dööö sjuk utav allt fint =)

fin måndag kram

#23 - - Jessica Högberg:

Hade måndag hela veckan utom någon promenad...

#24 - - Annette:

Nice :) grym träning, verkligen!

Http://nouw.com/Nettan

#25 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Tycker det ser superbra ut! Man kan inte ta sig 100% varje vecka :)

sv: Tack fina du! :*

#26 - - Louise:

Bra jobbat! :)

#27 - - NICOLE:

SV: ja det var det verkligen :D

#28 - - Malin:

Jag fortsatte med mitt träningsschema enligt Olga Rönnberg så idag går jag in på fjärde veckan. Nästa vecka kommer svårighetsgraden öka något 😄

#29 - - Erika:

Hoppas din måndag varit bra? :)

sv. Åh så kul att du tycker det, tack :D

#30 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Håller tummarna för att du får till ett par bra pass den här veckan! :)

#31 - - Pauline Hurtig:

för mig är det barnvagnspromenader som gäller, har dock tänkt börja med lite hemma träning!

#32 - - Fanny:

bäst e du

#33 - - ullie:

men åh tack snälla va snäll du är <3
ja cyklar mycket på jobbet o går o går massa i trappor så är det inom hemtjänsten där får man gratis träning

#34 - - Biggeros:

Wow, du håller igång hela veckan. Nu får jag lite dåligt samvete. Ha en bra dag🤗🤗

Till top