TWO-PIECE SET

Allmänt, Bilder, Kläder & shopping / 2017, Bilder, Fashion, Kläder, Mode, Nöje, Outfit, Outfits, Samarbete, Shopping / Permalink / 20
Kommer ni ihåg att jag gjorde det HÄR och det HÄR inlägget med massa snygga grejer; allt från smycken till skor? Det var nämligen ett samarbete tillsammans med Shein. I veckan fick jag ett paket hemskickat till mig och ni ser nedan vad det innehöll. Är verkligen förälskad i setet!! Den kommer verkligen att vara perfekt i sommar, framförallt när jag åker till Malta! Än så länge har jag inte hunnit med mer än att prova den och klickat några bilder, men jag tycker verkligen om materialet. Superskönt! Skulle ni vara sugna på att spana in något annat på SheIn så hittar ni en länk HÄR
A M
 
// HÄR hittar du en direktlänk till setet ovan // 
Inlägget innehåller adlinks.
#1 - - Linda:

riktigt snyggt!!

#2 - - MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

Åh så snyggt!

#3 - - Hillevi:

Riktigt snyggt!

#4 - - Bella:

Sjukt snyggt set!

#5 - - Sandra SG:

så snyggt sett!

sv: Åh tack fina du! Stor kram till dig <3

#6 - - Dixi Wonderland:

Va fin du var i den färgen :D

Tänk på att samarbeten måste märkas ut högst upp i inläggen (under rubriken) och inte inbakat i texten eller längst ner :)

#7 - - Bea:

Såå snyggt set!

#8 - - Moa:

Snyggt!

#9 - - Andrea:

Fin blogg du har!!

#10 - - Amanda:

Åh vad snyggt! :)

#11 - - Pauline Hurtig:

sååå snygg outfit :)

#12 - - Erika:

Så himla fint! :)

#13 - - Nathalie Tegelstam:

SÅ SNYGGT!! Kram

#14 - - Amanda:

Så snyggt!!

#15 - - Julia Persson:

Så snygg!

#16 - - sandra:

snyggt!

#17 - - J:

Supersnyggt!!

#18 - - Linnea:

Blir så snyggt i sommar ju!

#19 - - Gabriella :

Såå fint!!

#20 - - Matilda Berlin:

Men guu vd snyggt! Hur har jag kunnat missat detta?? <3

Till top