THE HEALTHY BOX

Allmänt, Träning & hälsa / 2017, Hälsa, Mat, Nöje, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 30
WIHOO! Har så otroligt länge velat testa The Healthy Box och nu har jag äntligen fått hem en! Efter skolan i måndags cyklade jag förbi posten och hämtade ut ett paket, ett sjukt tungt paket haha! Jag cyklade nästan omkull påvägen hem eftersom jag hade paketet under min ena arm och bara en hand på styret + min dator... Inte nog med det så stressade jag hem för att jag inte skulle komma sent till jobbet! 
 
Jag fick den här boxen av min bror och hans tjej i julklapp, min box är en s.k. överraskningsbox och den innehåller 10 stycken olika produkter! Jag tänkte att jag skulle visa vad jag fick, om ni skulle vara sugna på att läsa mer om deras boxar kan ni göra det på deras hemsida HÄR
A M
 
#1 - - Anita:

Men åh, avis... :D

#2 - - Linda:

Den där boxen såg helt galet nice ut!

#3 - - snie.blogg.se:

Kul! jag fick en box när jag fyllde år :)

#4 - - Matilda Berlin:

Men åhh vad spännande! Ser verkligen sååå mycket gott däri som jag älskar och sånt man inte hade sagt nej till =) Asså, MUMS! Kram <33

#5 - - Alice Lindström:

sv: aa det är jag ^^

Åh vad spännande! älskar såna boxar :)

#6 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det är så himla kul med sådana överraskningar, det ser toppen ut :D :D

#7 - - JoJo:

åh så kul att du har fått hem den nu! :D

sv; ja det var en jättemysig söndag :) det ska du vara, jag tyckte du hade en bra träningsvecka :) haha ja, jag har en hatkärlek till just träningsvärk. hoppas att du har en fin helg tjejen! <3

#8 - - Malin:

Åh älskar boxar! Jag brukar köpa en prenumeration på glossybox då och då :) alltid kul att hämta paket liksom!

#9 - - Days by Johanna:

Ser spännande ut!

Ser dessutom cykelfärden framför mig :)

#10 - - Heléna:

Vilken härlig box! Hoppas du blir nöjd med innehållet :D Det låter som en rätt livsfarlig cykeltur ;) Hoppas du får en riktigt fin helg <3 Kram <3

#11 - - Louise:

Så härlig box!

#12 - - Pauline Hurtig:

vilken rolig box :)

#13 - - Erika:

Tycker deras boxar verkar vara himla bra :)

#14 - - Gabriella :

Åh såå roligt att testa!!

#15 - - Linnéa:

Åh kan du inte göra en sån video när du testar allt? :D Eller ger recensioner?

#16 - - Frida:

ååh vad mycket gott, vill också ha!! :)
Det är bara att dra iväg du med om du vill :) Jag bestämde mig med 5 dagars varsel innan jag flyttade till Malta, skaffade jobb på plats osv, hade endast 7000 sek när jag åkte, och nu 2,5 år senare är jag fortfarande kvar :)

#17 - - ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Men så rolig box :D

#18 - - Fanny:

naaaajjjjs bror

#19 - - NICOLE:

Den såg ju ut att vara toppen :D

#20 - - Emma Grann Fotografi:

Gör en recension! :)

#21 - - Tilda Barkselius:

Åh vilken underbar box!

#22 - - Mirre - Sweetwords:

Ser ju jättebra ut

#23 - - Ida Lindborg ♡:

Kul och testa!:D

#24 - - ullie:

mmm spännande gillar sånt där

#25 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt! Spännande att få testa alla produkter kan jag tänka mig :)

#26 - - Carro:

Så roligt! :)

#27 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

åh vad nice!!

#28 - - Jessica:

Älskar the healthy box, så bra!

#29 - - Ida:

Men gud vilken bra box det ser ut att vara!! :)

#30 - - Therese:

Så nice innehåll :D Är så sugen på att starta en boxprenumeration men jag vet inte om det ska vara ätbart eller skönhet haha

Till top