REPEAT

Allmänt, Musik / Musik, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 18
Förra veckan hittade jag en låt som går om och om och om igen i mina lurar, på högsta volym! Alltså jag får värsta feelingen, så många känslor på en och samma gång! Jag gråter nästan och får rysningar, har sån lust att bara släppa loss och dansa som aldrig förr. Vill ställa mig på ett bord och bara släppa loss! Spola fram 3 minuter om ni inte orkar lyssna på "förspelet". Ni kommer aldrig kunna släppa den här låten! Sorry not sorry...
A M
 
 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det låter ju bara toppen, älskar sådan MEDRYCKANDE musik :D :D

#2 - - Tilda:

Åh den va riktigt bra!! <3

#3 - - Linda:

Så bra :-)

#4 - - Matilda Berlin:

Har aldrig hört förut - men guu vad bra! <3

#5 - - Days by Johanna:

Skall lyssna på låten :)

#6 - - Amanda:

Vilket bra låt tips! :)

#7 - - Carro:

Tack för tips :)

#8 - - Carro:

Men vad gullig du är! Tack!

#9 - - Therese:

Bra låt :D

Svar: Tack fina du <3 Jag försöker verkligen! Tack för tipset haha :D

#10 - - Ida Lindborg ♡:

Så bra! D

#11 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Vilken bra låt :D

#12 - - Gabriella :

Riktigt bra!!

#13 - - Louise:

Så bra!

#14 - - ullie:

det är bra att man har en sån här låt. sa väl min ja ofta har? nu ska ja lyssna på din .

Men tack fina du kram

#15 - - JoJo:

ska ta och lyssna på låten :)

sv; verkligen! jag älskar deras boxar! :D hoppas du har haft en bra tisdag :) kramis <3

#16 - - J:

Bra tips!!

#17 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

ska lyssna! :)

#18 - - Pauline Hurtig:

så bra!

Till top