NY FAVORIT

Allmänt, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Mat, Nöje, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 19
Jag har verkligen funnit mig en ny favorit! Har ni hart talats om Clif bar? Om inte så har jag precis gjort er en tjänst! Fick tre olika smaker av deras bars i min The Healthy Box och mums vad goda de var efter mina träningspass! Perfekta att bara slänga ned i väskan. Det bästa av allt är att de är veganska!! Jag som är laktosintolerant har ganska svårt för att hitta bra bars, men nu har jag äntligen hittat de perfekta! 
A M
 
#1 - - Dixi Wonderland:

Kanske värt att testa :)

#2 - - Amanda:

Aldrig hört talas om, bra tips! 😃

#3 - - Bella:

Cliff bars är så goda!

#4 - - Netti Starby:

Åh tack för tipset! :-D Kramis

#5 - - JoJo:

åh dom är så himla goda :D jag har också fått såna i mina the healthy boxar ibland. hoppas du har en fin fredag tjejen! <3

#6 - - Fanny:

ser najs ut :D

#7 - - Erika:

Inte hört om de tidigare, men de verkar ju super :)

#8 - - Therese:

Har aldrig hört talas om faktiskt..

#9 - - Anita:

Kul med tips :D

#10 - - freja lindsjö:

verkar goda :D

#11 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Tack för tipset!

#12 - - Ida:

De kanske man ska testa :)
Hoppas du får en fin helg :)

#13 - - Gabriella :

Måste testa!!

#14 - - K:

Så goda!!

#15 - - Tilda Barkselius:

Har inte testat dessa men ska absolut göra det!

#16 - - Jessica Högberg:

skulle du orka kolla kolhydrater på macadamienötsvarianten...

#17 - - Jessica:

Åh älskar dessa :)

#18 - - Louise:

Såå goda!

#19 - - ullie:

så bra tips de kände ja inte till
Men tack fina du <3

kramar o ha nu en fin lördag

Till top