NEW ORDER

Allmänt, Vardag / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Shopping, Träning, Vardag / Permalink / 29
I fredags cyklade jag till posten för att hämta ut två paket. Tror ni jag lyckades att cykla hem med dem? Nej. Ett av paketen var ju hur stort som helst! Inte nog med att jag inte visste hur jag skulle få hem det så var jag superstressad för att jag skulle iväg! Menmen, allt löste sig för världens bästa mamma hämtade mig haha! Det stora paketet var alltså det ni ser nedan, propud!!! I smak av lusskatt! Godaste någonsin! 
A M
 
// HÄR hittar ni direktlänk till produkten! // 
Inlägget innehåller adlinks. 
#1 - - Amanda:

Vilken grym leverans! Dem kostade 5 kr i vår lokala matbutik... Gissa vem som köpte upp ett helt flak ;)

#2 - - Carro:

Men mums :)

#3 - - Linda:

Nämen gud så nice!

#4 - - Anita:

Men goooos !

#5 - - Bella:

Den propud-smaken är så god!

#6 - - elin:

Åh det låter gott iaf!!

#7 - - Days by Johanna:

Ja det är så skönt när man är nyklippt.

#8 - - Josefine:

Men ÅH vad gott!!

#9 - - Felicia:

åh måste pröva

#10 - - Ida:

Men åh vad gott!! Har du smakat dem nya? :) Kram

#11 - - Biggeros:

Har aldrig testat den!! Hur är den i konsistensen? Lussekatt låter gott=)

#12 - - Erika:

Inte lätt när man inte vet hur stora paketen är :)

#13 - - Fanny:

mmm yummy ;)

#14 - - Ida Lindborg ♡:

haha oj, men gott !:D

#15 - - Amanda:

Åh vad härligt! 😃

#16 - - Tilda:

Åh vad gott! <3

#17 - - Tisa:

Låter ju hur gott som helst! :)

#18 - - elin:

Sv: Ja men den överraska verkligen mig med! :)

#19 - - JoJo:

jag tyckte faktiskt inte om den :( åt en igår, men slängde typ en tredjedel xD

sv; jag också, hon gör bra musik!! <333 härligt att du hade en bra födelsedag! :D ha en fin kväll nu. kram <3

#20 - - Gabriella :

Åh såå gott!!

#21 - - MALIN:

Mums.... Älskar pro pud! Dock är choklad min favorit :) Kram

#22 - - ullie:

mmmmen va härligt inte lätt att cykla me en massa paket

kram o fin torsdag

#23 - - Henrik Olsson:

Det där kanske man skulle testa :)

#24 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Kul med paket :)

#25 - - Josefine:

Måste testa!!

#26 - - Amanda:

SV: Det var på Hemköp :D

#27 - - Vill också ha såna paket hem! 😋💫 Nouw.com/emmanordqvistt:

Vill också ha såna 😋

#28 - - Anonym:

Vill också testa massa goda pro puddingar! Älskar dem! Kolla gärna in min blogg också: Nouw.com/emmanordqvistt

#29 - - Ida:

Gott :)

Veckans bloggar finns nu uppe på min blogg, se om de blev du :)

Till top