MINA 5 BÄSTA TIPS ATT MÅ BRA

Allmänt, Tips, Träning & hälsa / 2017, Hälsa, Mål, Nöje, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 16
Vi vet hur tufft det kan vara ibland, vi har nog alla gått igenom perioder som har varit eländiga. Att må dåligt är mer än okej, det finns inget att skämmas över överhuvudtaget! Vi tror att det aldrig ska gå över, men tro mig. Det gör det! Ta del av mina tips nedan så lovar jag dig att du kommer att må bra! 
A M
 
- Först och främst tycker jag att det verkligen är viktigt att prata med någon annan. Dela med dig av dina tankar så du inte går och bär på allt inom dig! Det kan vara skönt att få prata ut helt oavbrytet och bara rensa huvudet på alla tankar som tär på dig. 
 
- Umgås med folk som får dig att skratta som aldrig förr! Att ha vänner man kan vara sig själv med är viktigt, du ska inte låtsas att vara någon som du inte är. Bara släpp loss och var dig själv, för det är du bäst på! 
 
- Hitta något som får dig att slappna av. Hitta något som får dig att tänka på annat. Hitta något som vi dig att bli motiverad. Det kan vara precis allt! Dansa, baka, långa promenader, rita, träna eller kanske resa? Gör det du känner dig mest trygg och bekväm i! 
 
- Sätt inte för höga krav på dig själv. Det är nog det största misstaget jag gör tyvärr, enligt många! Jag älskar att sätta upp mål, vilket kan vara nyttigt till en viss nivå. Men låt det inte gå så långt att det tar på dina inre krafter så det leder till att du pressar dig själv för hårt. Ta steg för steg och sätt inte för höga mål! 
 
- "Lätt för dig att säga?" är precis vad man tänker när någon ber än att släppa taget och gå vidare. Enligt mig tycker jag att det är en av de bättre lösningarna på de flesta problemen! Jag vet att det känns svårt för stunden att kunna släppa saker och gå vidare, men försök att tänk framåt och se saker positivt! 
#1 - - Bella:

Bra tips!

#2 - - Celine:

Så bra tips!

#3 - - snie.blogg.se:

håller med dig på varje punkt =)

#4 - - Carro:

Bra tips! :)

#5 - - Tisa:

Riktigt bra punkter!
Det stämmer så väl.

Sv: Tack fina du!

#6 - - Amanda:

Bra tips!!

#7 - - Julia Persson:

Bra tips!!!

#8 - - Clara-Sofia:

Superbra tips!

#9 - - Biggeros:

Bra tips!!Många gånger ska man göra det som känns bäst🤗Kram

#10 - - Carro:

Dem har jättemycket söta bebiskläder :)

#11 - - Erika:

Väldigt bra punkter :)

#12 - - Therese:

Jätte bra tips!

#13 - - JoJo:

superbra tips du delar med dig utav :D

sv; tack fina du! min fredagskväll var toppen. hoppas att din också var det :) kram <3

#14 - - Josefin:

Vilket grymt inlägg, precis vad jag behövde :) Hoppas du får en grym vecka fina du! Massa kramar

#15 - - Pauline Hurtig:

bra tips :)

#16 - - Malin:

riktigt bra tips! ett inlägg som jag verkligen behövde läsa nu <3

Till top