MIN FREDAG

Allmänt, Vardag / 2017, Bilder, Gym, Hälsa, Snapchat, Tankar, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 26
Gud vad jag hade det mysigt igår! Jag gillar verkligen fredagar. (Speciellt när man får inställda lektioner, hihi!) Jag slutade redan vid 2 pga av inställd lektion så jag slängde mig på cykeln och stack till gymmet. Började med på bandet med en powerwalk på en mil, sen hade jag bokat in mig på Cross Escape. Någon timme senare kom M till gymmet och gick på box med mig, så himla roligt! Spenderade många timmar på gymmet, älskar't! 
Efter boxen var vi som sagt helt slutkörda men det hindrade inte oss från att cykla till affären för att köpa middag och gottis. Senare på kvällen kom några vänner över och kollade på skräckis, supermysig kväll! Hoppas ni har haft en bra fredag och får en fin helg! 
A M
// Boxning // Citat // Cookies, bars och världens godaste glass // 
#1 - - Anita:

Men skööönt med inställda lektioner :D

#2 - - Celine:

Låter superkul!

#3 - - Linda:

Lät megamys!

#4 - - Carro:

Vilken härlig fredag! :)

#5 - - Netti Starby:

Vad mysigt du har haft det och ha en fortsatt trevlig helg! <3 Kramis

#6 - - MALIN%20SUNDIN%20-%20MOM%20TO%20BE:

Ser ut som en härlig fredag :)

#7 - - Bella:

Glassen, så sjuukt god!

#8 - - Anonym:

Låter som en toppenfredag!

#9 - - Anonym:

Låter som en toppenfredag!

#10 - - Fanny:

vad trevligt<3 ses imorgon<3

#11 - - Erika:

Vad härligt med massa träning sådär :)

#12 - - Fanny:

vad trevligt<3 ses imorgon<3

#13 - - Fanny:

vad trevligt<3 ses imorgon<3

#14 - - Tuva Björnwall:

Åh vad mysigt!!

#15 - - Amanda:

Låter som en bra dag!

#16 - - Amanda:

Låter som en bra dag!

#17 - - Ida Lindborg ♡:

Så mysigt :)

#18 - - Gabriella :

Åh såå myys!!

#19 - - Pauline Hurtig:

vad härligt!

#20 - - Beatrice:

Åh, såååå mysigt!!!

#21 - - ullie:

låter mysig dag
alltså men va snäll du är ja som har svårt at få till det just nu ska köpa nya gardiner vidnäsa löning då kanske =)
fin kväll ska du se mello ? hittar ingen ja gillar kram

#22 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Skönt med inställda lektioner :)

#23 - - Carro:

Tack så mycket! Hoppas du får en härlig söndag :)

#24 - - Linda:

Åh så härligt med boxning!

#25 - - Tisa:

Låter som en trevlig fredag! :)
Jag borde också ta tag i träningen, jag älskar ju att gymma och köra spinning, men var sjuk mycket förra året och det var mycket annat också, vilket blev som så att jag aldrig kom igång som tidigare år. Fast funderar på att sätta i gång igen på tisdag. Det ger ju så mycket endorfiner och skönt är det också :).
KRAMAR

#26 - - Angelica:

Men gud, så hurtig du är!

Till top