LONGING

Allmänt, Vardag / 2017, Musik, Nöje, Resor, Vardag / Permalink / 13
Fick en underbar julklapp av mina systrar att få åka på en weekend till London. Flyget går från Köpenhamn 6:e april och gud vad jag längtar! Ska bli kul att få spendera några dagar tillsammans med mina syskon, även min kära storebror ska med! :) 
 
En bokad spårkresa som jag skrivit om HÄR, det blir min första språkresa och jag gör den på egen hand! 19:e juni lyfter flyget mot Malta för tre veckor i sol, värme och massa nya erfarenheter! 
 
Visste ni detta? Jag tror faktiskt inte att jag har nämnt något om att jag ska på Emmaboda festivalen?! Ska dit med min vän M och vi kommer ha så sjukt roligt. Vi älskar musik och släpper ALLTID loss på dansgolvet! Festivalen håller på från 26/7 till 30/7. 
A M
#1 - - Ida:

Så mycket kul du har planerat in :D

#2 - - Amanda:

Åh vad roligt! Jag ska också till London i april! :)

#3 - - Bella:

Förstår att du längtar!

#4 - - carolines:

Åh vad du har roligt att se fram emot :)

#5 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

åh vilka roliga saker att se fram emot! 🙌

svar: tack för alla fina ord ❤

#6 - - Ida:

Gud vad mysigt med london!! :D

#7 - - ullie:

va oj nä vilken present !
ser underbart fint ut där kramar

#8 - - Ida Lindborg ♡:

åååh vad kul med London! och språkresa är det bästa alltså, ett minne för livet verkligen där man träffar så underbara människor.

Jag ska också till Emmabodafestivalen!!!♥

#9 - - Therese:

Vad kul och mysigt :D Förstår att du längtar :D

#10 - - Pauline Hurtig:

vad kul :D

#11 - - freja lindsjö:

mysigt med London weekend och språkresa :)

#12 - - Celine:

Åh så mycket kul!

#13 - - Angelica:

Man blir ju lite avis, hehe!

Till top