LÄR KÄNNA MIG

Allmänt, Vardag / 2017, Frågor, Q / A, Recept, Svar, Tag, Tankar, Tonåren, Vardag / Permalink / 11
- Fullständigt namn?
Alice Johanna Mamlmström
 
- Ålder?
17 på måndag hihi
 
- Beroende av?
Mörkchoklad och bananer.
 
- Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Måste nog säga svart! 
 
- 3 saker du vill göra i framtiden?  
Resa jorden runt. Jobba utomlands. Leva livet. 
 
- Hur imponerar man på dig?
Va dig själv och rolig, humor går alltid hem hos mig! 
 
- Bukar du skratta för dig själv?
Haha, ja. Hela tiden...
 
- Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag har fylliga läppar? 
 
- Vad spenderar du helst pengar på? 
Träningskläder!! <3
 
- Drömyrke?
Svår fråga.. Finns otroligt många yrken jag vill testa på! Jag vill gärna arbeta med människor, om ni förstår mig rätt.. (gärna inom vård eller hälsa) 
 
#1 - - Netti Starby:

Grattis i förskott! :-D Kramis

#2 - - Tilda:

Så roligt att läsa fina du! <3

#3 - - Jeanette:

Roligt att läsa :)

#4 - - Pauline Hurtig:

roligt att få lära känna dig lite bättre! :)

#5 - - Erika:

Grattis i förskott :)

#6 - - Frida:

Ja det var riktigt gott!
Kul lista :)

#7 - - Celine:

Så kul lista!

#8 - - Gabriella :

Såå roligt inlägg!!

#9 - - Carro:

Härlig lista :)

#10 - - ullie:

säger grattis redan så skoj HURRA
önskar att får en jätte härligt dag
kanske lite för firande i morg =) ?
hur som helst ha en fin söndag raring kramar

#11 - - Ida:

Kul att få lära känna dig lite mer :):)

Missa inte att du kan bli veckans blogg hos mig. Ha en fin söndag :)

Till top