IT'S MY BIRTHDAY

Allmänt, Vardag / 2017, Bilder, Vardag / Permalink / 17
Tjoho! Nu är det min tur att fylla år, 17 bast! Egentligen tycker jag inte om att fylla år längre haha... Jag vill inte bli gammal!! 17 år är inte riktigt någon betydelsefull ålder, det är inget speciellt som händer. Antagligen kommer jag bara gå och vänta på att jag ska fylla 18 och bli myndig haha! Igårkväll sa mina päron åt mig att jag inte fick planera något inför kvällen. De överraskade mig med en fin födelsedagsmiddag på Pinchos här i stan! Så himla mysigt och framför allt supergott! Hoppas ni får en fin dag och glöm inte att ta vara på varandra! 
A M
 
 // HÄR hittar ni fler bilder från min Instagram // 
#1 - - Fanny:

grattis honeyboo<3

#2 - - Therese:

Stort grattis :D

#3 - - Carro:

Stort grattis! :)

#4 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Haha! Åldersnojja vid 17 är inte okej! Själv fyller jag 25 i sommar, DÅ får man börja nojja. Lite. En stund. Innan jag kommer till insikt med att 25 är noll och ingenting, egentligen. Så du som 17-åring kan inte börja nojja redan, okej? ;) haha!

sv: Ja, jag med! Älskar att testa massa nya också, så spännande ju ;) Kram

#5 - - Gabriella :

STORT GRATTIS på din dag!! <33

#6 - - Erika:

Supergott med Pinchos :) och 17 år ju ganska härligt! När jag fyllde 20 år tyckte jag det skulle ta stopp för då ville jag inte bli äldre, haha.. nu har de gått tre år sedan dess ;D

#7 - - Tilda Barkselius:

Åh grattis i efterskott!! <3

#8 - - JoJo:

grattis grattis fina du!!! <3

sv; tack så mycket fina du. jag hade en toppen födelsedag! :D hoppas du har fått en bra start på veckan sweetie <3 kram på dig!

#9 - - sandra:

grattis :)

#10 - - ullie:

Stort Grattis fina du hoppas dagen va bra

vi har oxå Pinchos här hos oss men har aldrig varit där
hoppas veckan blir forsatt bra kramar

#11 - - Josefine:

Grattis grattis!! :D

#12 - - Carro:

Gullig du är! Jag älskar också hennes namn :)

#13 - - Pauline Hurtig:

grattis i efterskott! :D

#14 - - Ida:

Grattis :)

#15 - - Angelica:

Grattis i efterskott! :D

#16 - - Tisa:

Grattis i efterskott! :) och så fint av dina föräldrar.

#17 - - Nina Bergquist:

Grattis i efterskott!

Till top