GOLD DETAILS

Allmänt, Inspiration / 2017, Bilder, Inredning, Inspiration, Tankar, Tips / Permalink / 16
Gud vad jag älskar att kolla på inredning! Längtar otroligt mycket tills jag tar mitt pick och pack till en egen lägenhet... Det dröjer förmodligen några år tills dess. Jag tycker det är jättefint med marmor tillsammans någon form av metall, i det här fallet guld! Köpte faktiskt en marmorklocka med silver detaljer förra veckan, håll utkik så får ni se bilder på den inom kort! 
A MELLOS - Interiör// Vas // Taklampa // Kuddfodral med växter // Glasbord // Kuddfodral Romb // Soffa //
Sponsrat inlägg.
 
#1 - - Matilda Berlin:

Verkligen SÅ snyggt! <3

#2 - - Dixi Wonderland:

Så mycket fint :D

#3 - - Louise:

Snyggt!

#4 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Gillar också att kolla på inredning :)

#5 - - Ida:

Såå snygga grejer, älskar bordet!

#6 - - Amanda:

Åh vad snyggt!! 😍

#7 - - Pauline Hurtig:

sååå snyggt!

#8 - - Celine:

Så snygga inredningsgrejer!

#9 - - Bella:

Snyggt!

#10 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fina kuddar :)

#11 - - Moa Kandelin:

Så fint!

#12 - - Gabriella :

Såå snyggt!!

#13 - - Carro:

Snyggt! :)

#14 - - Felicia:

Åh, både marmor och guld är ju så sjukt fin, speciellt ihop!
sv; Åh kul, första året på gymnasiet eller universitetet? :)
Ja, men det är jättekul, och väldigt motiverande! :) ​

#15 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så mycket fint :)

#16 - - Angelica:

Håller med om att marmor är sååå fint, men tyvärr går det inte ihop i min lägga :(

Till top