FESTLIGHETER

Allmänt, Bilder, Vardag / 2017, Bilder, Februari, Nöje, Snapchat, Vardag / Permalink / 14
Både i fredags- och lördagskväll stod fetsligheter på listan. I fedags spenderade jag kvällen åt att fira två av mina vänner som fyller 17. Temat var silver och vi hade otroligt roligt! På lördagen stod en annan fest på schemat, tillsammans med min vän C. Vi var utklädda till basketspelare och dansade heeeela kvällen lång, vi har alltid så sjukt roligt ihop! Vad har ni gjort i helgen?
A M
 
 Fredagkväll: // Finaste N & B // Citat // Glitterbrallor och bling // 
 
Lördagkväll: // Jag & C // Citat // Jag & C åter igen //
#1 - - Linda:

Härlig bilder :-)

#2 - - Celine:

Så kul!

#3 - - Netti Starby:

Vad kul med festligheter och härliga bilder :-D Kramis

#4 - - Carro:

Åh så roligt! :)

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att höra att du haft en rolig helg! :)

#6 - - Ida:

Åh vad kul, låter som du haft kanon dagar!! :)

#7 - - Therese:

Låter som du haft en toppen helg :D

#8 - - Fanny:

vilken rolig helg!!

#9 - - Pauline Hurtig:

härliga bilder!

#10 - - Ronja:

Låter som att du har haft en härlig helg!!

#11 - - Henrik Olsson:

Det är ju alltid trevligt med fest :)

#12 - - Erika:

Roligt med festligheter. Här har det varit lugnt och träff med vänner :)

#13 - - Julia Persson:

Härliga bilder :)

#14 - - Tilda Barkselius:

Låter som du haft en underbar helg!

Till top